Hahah idd lekker handig. Land van Bartje waren wij vorig jaar september. Een luxe huisje met bubbelbad en sauna en zonnebank. Heerlijk. Super mooi.
mooie bak! ik heb ook geen achtergrond hoor, maar de muur daar is zwart, hij staat onder de schou op de plek waar ooit een openhaard komt, ds eerst de muur maar zwart geverft. we konden geen geschikte(mooie) tegels vinden en ook nog niet de openhaard/houtkachel die we mooi vinden
Doen we hoor, we kopen vandaag eerst nog een paar plantjes en KIJKEN naar vissen. Oja en Mr K heeft een deal met aqua-deco (zo heet de viswinkel ) dat hij zijn spaargeld mag komen omruilen
vandaag aquarium beetje veranderd, 3 emmer appart gehouden met oud water de rest ververst, 200 slakken door gespoeld, de rest appart gezet (maar er ziten nog tig jongen en eitjes in) wat java mos gehaald wat stenen ermee bekleed en 1 boomstronkje. en wat slak etende slaken gehaald die de blaashoornslakken in toom houden zodat het er niet weer 300 worden . alleen nu 1 plek te kaal of een achterkantje plakken of toch nog een nieuwe waterplant halen......... moeilijk oja en wat nieuwe vuurgarnaaltjes erbij gehaald
jaaaaa zal het proberen, eerst wachten tot de nieuwe lading slakken (net de gremlings volgens mij in 1 nacht zitten er zo weer een paar honderd) gezakt is. en dan zal ik een foto maken