Heeft iemand ervaring met de moederfiets van Van Speijk? (of een andere ... )

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii meiden!

Ik sta op het punt om een fiets te kopen... Mijn oog viel op de moederfiets van Van Speijk (zie foto hieronder) alleen ik vroeg me af of iemand hier misschien dezelfde heeft en kan vertellen of hij bevalt. :) Het is niet helemaal mijn kleur, maar hij lijkt me op de een of andere manier erg prettig...

ik betwijfel het of ik er antwoorden op krijg, maar ik probeer het gewoon haha!

Liefs xxx

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik heb dezelfde! Alleen dan in grijs/blauw en wit.
    Ideale fiets! Vooral het staafje bij het voorwiel (wat vast zit aan het frame) is ideaal! Hierdoor kan je stuur niet opeens omslaan met de kleine erop. Trapt lekker licht en je hebt genoeg ruimte voor je benen/knieën.

Aanrader!

3. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Ohh ontzettend bedankt!!!

Nog even een klein vraagje, het is namelijk m'n eerste fiets met een kinderzitje... ;) (kinderzitje kan er wel op neem ik aan toch? achterop? :p)

Kunnen er dan ook nog fietstassen bij of word dat te krap?

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Het is ook mijn eerste moederfiets.. ;)

Er kan ook een zitje achterop, en tassen kan ook.. Of het dan krap wordt weet ik niet. Denk dat het voor het kindje wat achterop zit niet veel uitmaakt, aangezien de tassen meestal langs de wielen hangen..
    Ik heb alleen een Yepp zitje voorop zitten..

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ziet er prima uit toch?
    Ik heb een Sparta amazone limited edition. Ben ik ook erg over te spreken. Erg stevig en een heel goed standaard.
    Wel een zware fiets maar ja met twee kids erop is het wel fijn dat ie zwaar en dus stevig is vind ik.

6. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Het is toch een andere geworden... ;) De fiets van van speijk zou ik via internet dan bestellen omdat er geen winkel hier in de buurt is die hem verkoopt. Maar m'n man stond er op dat hij dat geen goed idee vind omdat ik hem dan niet kan testen en dat soort dingen...

Dus even naar de halfords gegaan, daar zag ik de Union Flora. Heel mooi ding! :D Dus dat word hem dan maar hahaha... Inderdaad ook met een stoeltje van Yepp! Fijne stoeltjes zeg!!

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Gefeliciteerd met je fiets! ;)

Deel Deze Pagina