Wie heeft dit wel eens gedaan en wat is je ervaring? Ik heb volgende week vrijdag best wel een chic feest, nu een prachtige jurk gescoord. Een lange maar wel met aan beide kanten een split. Nu heb ik dus enorm witte benen! Ik heb een strippenkaart voor een zonnebank kuur maar in zo'n korte tijd krijg ik mijn benen niet bruin. Nu kan ik bij de zonnestudio me ook laten spray tannen, maar ben zo bang dat je net zoals in films je er knal oranje van word!
Ik persoonlijk vind wit veeeeel mooier dan nep bruin.. Ik zou het iig niet durven, maar als je het doet de allerlichtste tint pakken. Soms gaat het vlekken, afgeven of word het idd oranje Weet niet of je ooit een beauty blog volgt, maar Mascha van beautygloss had het 4 weken geleden ook laten doen en was echt 10 tinten donkerder ofzo Mascha’s diary april 2013 deel 1 | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl
Hier zie je goed hoe overdreven nep het was uitgevallen Dior Addict gloss lipgloss | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl
Als je goed advies krijgt wordt je echt niet "eng" bruin! Gewoon aangeven dat je een mooi bruin kleurtje wilt maar wel natuurlijk, dit zou zeker moeten kunnen!
Maar wat is er erg aan witte benen? Ik vind mijn witte huid prachtig, zou niet bruin willen zijn A: het gaat er toch weer af B: niet natuurlijke huidskleur, naturel vind ik veel mooier C: zonnen is lang niet goed voor je, spraytan mag je ook volgens mij niet 24 uur douchen en moet drogen omdat je dan vlekken kan krijgen
Uuuh. Niks mis met een tannetje hoor. Mits je het goed doet. Ik word niet oranje, oempaloempa of weet ik veel wat. Ik neem dan een tussenkleur. Er moet even goed naar je huid ondertoon worden gekeken. Van mij is dat meer geel, daar zoek je dan de kleur op uit. Lekker hoor, ik ga binnenkort weer voor een feestje.
Ze schrijft dat ze hem daar net op heeft. De tint wordt na een uurtje of 8 steeds bruiner. Dan ga je douchen, en was je dat bruine laagje dat op de huid ligt er af. Als je dan gedoucht hebt, dan komt een subtielere bruine kleur naar boven.
Hoi Hoi, Ik denk dat je gewoon een niet te donkere kleur moet doen. Jij bent van jezelf niet heel erg bruin, dus ik zou dan ook een licht bruine teint nemen. p.s. nog geslaagd in de ikea? het werd later wel wat drukker...
Ik heb het al 3 keer gedaan ook voor bruiloften en het was super goed gelukt. Ze zien heus wel dat je erg wit bent. Ze passen de tan dan aan jouw huidskleur.
Omg, ik spreek uit ervaring.. NIET DOEN! Ik heb het een x gedaan voor vakantie. Nou, binnen 2 dagen was ik duo penotti. Heb op vakantie een adres gezocht om het te laten bijwerken, maar ook dat werkte voor geen meter. Ik schaamde me echt kapot en dit heeft mijn vakantie goed verpest. Wou niet zwemmen, korte dingen aan etc. Heeft uiteindelijk ruim 2 weken geduurd voor alles weg was. Geen gezicht
2 weken geduurd voordat alles weg was? Hier is het na 5 dagen over en uit met het kleurtje. Kwestie van een slechte spray tan bij jou ben ik bang. Zoek een goede salon uit, het liefst met foto's en die alleen maar sprayt. Niet een nagelstudie die ' ook even een spray tan er bij doet' of ergens op een zolderkamertje ofzo.
En ook dat iemand live sprayt dus niet in cabine. Bij mij was het na 1 week echt helemaal weg maar nogmaals gewoon altijd tevreden geweest maar wel bij iemand die echt dit al jaren doet.
Ja inderdaad. Die ook goed gelijkmatig sprayt. Dit is mijn adresje: Spraytan Bolsward - Welkom Nooit klachten gehad! En alleen maar complimentjes als ik weer eens geweest ben. Je lichaam is zoooveel mooier als je wat bruiner bent haha. En ik zie er een stuk gezonder uit.
Een vriendin wist wel een goed adresje waar zei het ook.wel laat doen. Ze is zelf eigenaar van een zonnestudio geweest, dus weet dat ze erg kritisch is. Misschien moet ik er dan maar gewoon op vertrouwen dat deze zaak het goed doet. Ik heb op zich al wel bruine armen en vind het dan oerlelijk witte melkflessen onder een jurk te hebben. Daarom neem ik vaak voor de zomer ook een zonnebank kuur. @ consider: ben alleen met spaarlampen eruit gekomen jij nog geslaagd voor een afwasborstel?
haha ja, afwasborstel, dienblad en rietjes. Daarna nog even naar de makro geweest. Ach je moet toch wat te doen hebben op hemelvaartsdag.
Heb even gekeken het adresje doet het inderdaad live dus niet in zo'n cabine. Ga morgen even bellen voor informatie, ze kunnen ook alleen de benen, armen ennhelft bovenkant doen. Maar denk dat ik voor helemaal ga, scheelt niet veel qua prijs.
Ik doe ook altijd mijn hele lichaam hoor. Alleen een stringetje aan. Mooie bruine billetjes, hahaha. Die zijn anders altijd zo wit als deze achtergrond. Ziet er direct zooooveel beter uit Goed voor je ego
Is live sprayen beter dan in zo een cabine dan? Vind het ook mooi! Maar het blijft maar 5 dagen zitten dan? Vind 22 euro wel duur dan hihi.. Deed het vroeger heel vaak zelf, met een spray/lotion tan haha