hoi allemaal, wij gaan dit weekend een weekendje weg en las ik gisteren dat er een dolce gusto apparaat staat, maar ken die smaken niet. dus welke smaak vind jij het lekkerste?!
Vrienden van ons hebben er een en die zweren bij de Latte Macchiato Caramel ^^ weleens geproefd en is best lekker inderdaad al blijft mijn persoonlijke voorkeur toch gewoon een kop simpele zwarte koffie haha.
Ik drink nooit gewone koffie, maar mijn man wel: hij zweert bij de grande intenso als ik het goed heb. Zelf drink ik liever latte macchiato, chococino etc., maar moet je van houden haha.
Ik vind de lungo het lekkerst. Is een 'gewoon' kopje koffie. En de cappuccino, maar daar zitten maar totaal 8 kopjes koffie in en de lungo 16
Ik hoef geen melk ed in mijn koffie dus voor mij gewoon de lungo. Ml zweert bij de cappuccino. Schoonouders zweren bij de cafe au lait Dus het ligt er zelf ook aan wat je van houdt!
De cappuccino voor mezelf! Mijn dochter vind de chocomelk lekker (die van dat konijn, kom even niet op de naam haha) en de ijsthee!
Het is maar net hoe je je koffie drinkt. Ikzelf vind de Latte Macchiato lekker, mijn man de Cafe au Lait. En de Lungo is inderdaad het normale kopje koffie. De doosjes met cups zijn wel duur trouwens. Bijna 5 euro (in de supermarkt) voor 8 of 16 kopjes.
Mijn dochter heeft er ook 1 en die vind die van de Lidl lekkerder als van DG en is ook het beste uit de test gekomen. Zijn geloof ik 1,60 dus veel goedkoper. Voor the time being kan je die ook proberen toch?
Latte machiato vanille vind ik erg lekker. En nu ben ik ook erg van de ice cappuchino Verder vind ik de chococina caramel ook erg lekker. Maar de gewone latte machiato of cappuchino vind ik ook prima. Ik drink zelf geen zwarte koffie, heb dat wel voor mijn gasten (espresso, lungo) en dat is ook prima.
Latte machiato caramel en vanille en de choco caramel. Ik ben wel echt van het zoet dus de normale koffie dronk ik bijna nooit.
Mijn man houdt van sterke koffie dus die kiest voor grande intenso of hij doet 2 kopjes espresso in 1 beker. Ik drink geen koffie dus ik maak er vaak chococino in (die met caramel of de nesquick vind in verschrikkelijk zoet) Ook een keer de thee (warme) geprobeerd maar die is ook zooooooo zoet blegh hou ik niet van.
oke thnxx allemaal! wat een smaakjes zijn er zeg, poehh.. mijn man lust eigenlijk alles qua koffie behalve die aparte smaakjes zoals caramel en vanille enzo.. dus als ik het goed begrijp zijn de latte en de cappucino erg lekker en qua zwarte koffie (moet niet te sterk zijn) de lungo?!