nou heb ik weer. fijn hoor digitale tv. vanmiddag op 4 gezet, ben aan het koken en de kindjes zijn samen binnen. we eten gezellig samen en na het eten denk laat me even zape. weg afstandbediening. waar kan dat ding toch liggen? heb gezocht in de keukenkastjes en prullenbak omdat zoon lief daar nog wel is wat in gooit maar niks. speelgoedbakken niet, onder bank, tvkast etc ook niet en ga maar door. kan hem gewoon niet vinden. de tv hangt aan de muur dus om nu even de stekker te verwisselen zodat ik met kabel kan kijken is nogal een risico. vriend heeft avonddienst en is pas half 12 thuis. er zitten geen knopjes om te zape op het kastje dus kan nu enkel rtl 4 kijken heel de dag waar kan ik nog zoeken??
Hahahaha, dit heb ik altijd! Maar ik raak 'm altijd zelf kwijt. Laats had ik 'm meegenomen in mijn handtas Was heel komisch toen ik bij de kassa iets wou afrekenen en de afstandsbediening zag
precies waarom wij dus een reserve afstandbediening hebben mssn toevallig in een van je planten ofzo? of wasmand of? kinderen verzinnen de gekste plekken juist daar waar je meestal niet kijkt
Heb je een videorecorder? kijk daar eens in. heeft de zoon van een vriendin van mij eens gedaan nl Wij alles afzoeken en ja hoor op het laatst uit de videorecorder gevist haha. Ik zou nog zeggen of dvdspeler, het laadje is wat klein maar ze kunnen heel veel voor elkaar krijgen de kids
wordt er nu toch echt simpel van. heb zelfs de wasmachine leeggehaald want stel je voor. nou zat niks in. mis nu al wie is de chef en daarna kijk ik altijd over de kook en daarna komt take me out moet het allemaal missen. rtl nieuw, daarna editie nl en nu nog dat andere shownieuwsprogramma pff ben nu wel op de hoogste van het nieuws ondertussen. ben al aan het denken of ik hem dan echt niet zelf heb kwijtgemaakt, zal mijn tas ook is doorzoeken en alle plekjes waar ik ben geweest
* Tussen de kussens van de bank * In een la * Tussen het speelgoed van je kind * achter de verwarming * Op een stoel bij de eettafel
Uhm... even denken, hier gebeurt het ook nog wel eens. Alle kastjes nagekeken? Vaatwasser? achter de radiator? alle speelgoed bakken heb je gehad? tassen? Ik weet niet of je toevallig een kat hebt? Heb hier namelijk ook wel eens dingen gevonden in de kattenbak (erg fijn) Poeh! Hoop dat je m snel vindt! Is altijd lief van die kindjes he?
nou nog niet gevonden hoor. heb zelfs der fietstasje ondersteboven gegooit en buiten gekeken (nando gooit nog wel is wat door de brievenbus naar buiten ), tussen de bank, achter de bank, in de kasten, in de pannen (ja daar vind ik ook nog wel is wat speelgoed) en ben bijna in staat in de wc pot te kijken want alicia is tijdens het koken alleen naar de wc geweest (doet ze al erg lang) en zelfde geld heeft ze hem doorgespoelt. denk je straks even tijd voor jezelf te hebben als de kids op bed liggen en moet ik noodgedwongen rtl4 kijken
20:00 Ik kom bij je eten 20:30 De grote woonwens 21:30 Ursul de Geer: 't Is hier weer fantasties! 22:30 Gooische vrouwen Nou er komen best leuke dingen vanavond op toch, op RTL4!
ik heb hem laats gevonden in de speelgoed vrachtauto(vuilnis wagen) van mijn zoontje. succes met zoeken
- in de koelkast - in de diepvries - onder een kast - in een la - in de trapkast / berging / bijkeuken - op een slaapkamer
hahah komt me bekend voor leg de afstand bedienin mooi bij de tv neer of hij ligt in de bank hopelijk heb je hem al gevonden
ja heb hem gevonden echt toevallig. achter aan de kinderstoel zit een mandje. waarschijnlijk tijdens het afruimen van de tafel en stoel heeft een van mijn kinderen besloten hem daar maar in te stoppen. ik heb daar niet ingekeken, gewoon afgeruimt, ingeklapt en weggezet (staat hier in de keuken in de hoek en blijft niet aan tafel staan). denk dat nando het is geweest want meestal als alicia zulke streken uithaalt en ik haar daarna vraag waar het ligt dan zijn de spullen zo terecht. ben weer helemaal happy thanks meiden voor de tips. wat zijn mijn kids toch schatjes haha
toen ik die lijst zag van rtl 4 kreeg ik al slaap. had dan echt nooit half 11 gehaald om gooische vrouwen te kijken