Hier een twijfelgeval tussen 2 namen Tess en Lize Het gaat om de naam Tess het probleem is onze achternaam begint ook met een S. Wat zouden jullie in dit geval doen? Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik zou me niet storen aan dezelfde letter. mijn naam eindigd met een L en achternaam begint erweer mee dus ik vind het niet storend
Ik zou het gewoon doen. Ken ook iemand die dat heeft, maar heb me daar echt nooit aan gestoord. En ik vind Tess ook leuker dan Lize!
Ik zou mij niet tegen laten houden door eenzelfde eind- en beginletter, tenzij het echt niet lekker 'bekt'. Wel vind ik Lize weer vele malen mooier dus had ik daarvoor gekozen.
Ik zou denken: stel dat jullie meisje bv slist. Dan is t wel heel erg sssss als ze zich voorstelt. Zo heb ik steeds geroepen dat wij nooit een Kiki zullen krijgen (is sowieso al niet mijn naam hoor). Maar met n achternaam van 2 lettergrepen die allebei met een K beginnen, is t n vreselijke combi voor bv een stotteraar...
Wij zitten met precies hetzelfde ! Onze naam vinden we echt super en mijn man vindt dat ik me er overheen moet zetten! Maar vind dit ook lastig, hoor! De naam voelt verder super goed! Mijn eigen naam eindigt ook op een s en ik ben getrouwd en heb nu ook een achternaam met een s. De kleine moet dus ook maar net de goede achternaam treffen als ze gaat trouwen hahaha.. ik vind tess trouwens leuker, lekker stoer! Wij gaan dus wel voor onze nummer 1 naam! Als kind gebruik je de achternaam toch niet heel veel met voorstellen.
Ik zou dan voor Lize gaan! Sowieso een veel mooiere naam, maar ook door het 'probleem' van de achternaam zou ik daar voor gaan.