Weet nu niet meer waar ik aan toe ben.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Cheyenne 1969, Feb 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo dames,

Wie ow wie kan mij helpen ?
    Ik ben 37 jaar en heb 2 lieve pubers maar ben bijna een jaar bezig om opnieuw mama te worden. Nu heb ik rond de 14de februari mijn eisprong gehad en sinds die tijd is er een zwangerschapsstreep zichtbaar. Mijn borsten doen vreselijk zeer, dit had ik tijdens mijn 2 zwangerschappen ook gehad dus herkenbaar en merk ik dat er een donkere kring om mijn tepel is bijgekomen. Tepels zijn flink opgezet en gevoelig. De 25ste februari had ik ongi moeten worden maar dit is er nog steeds niet. Heb inmiddels 2 keer negatief getest en durf niet weer te testen, bang voor weer een teleurstelling. Kan iemand mij vertellen ik misschien toch van een zwangerschap kan spreken ? Hartelijk dank vast,

groetjes Cheyenne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Cheyenne,

inderdaad een apart verhaal. Heb je de eerste 2 keer getest rond de dag dat je ongesteld moest worden? Je kunt beter namelijk 3 dagen wachten met testen. Wanneer je cyclus normaal regelmatig was, kun je dat goed uitrekenen (14 feb je eispron, is eigenlijk 28 feb NOD), wanneer je een onregelmatige cyclus had, moet je maar even uitgaan van je langste cyclus alvorens je gaat testen.
    Dus wacht het heel even af, test eventueel over een dag weer en ga anders even langs bij de huisarts als het langer duurt. De 'klachtjes' die je beschrijft kunnen bij een zwangerschap horen, maar het hoeft toch niet per se. Spannend en afwachten dus.

Groetjes Brigitte

3. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hoi Brigitte,

Dank je wel voor je antwoord. De eerste dag van mijn laastste menstruatie was 28 januari dus ben ik er vanuit gegaan door te tellen dat mijn eisprong rond de 14de moest komen en zo te voelen was dat ook het geval. Betekend dus dat ik eigenlijk nu 2 dagen overtijd zou zijn :( dat word dus vrijdag weer testen hihi. Nogmaals bedankt,

groetjes Cheyenne

Share This Page