Doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rosibor, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosibor

rosibor Lid

11 aug 2006
    12
    0
    0
    jurist
    Leidschendam
    Mijn kleine meid is 7 weken en van doorslapen (ik vind 6 uur al doorslapen:):):)) is er geen sprake, zij krijgt nog steeds 2x per nacht borstvoeding, om de 4 uur.
    Sinds een paar dagen komt ze zelfs om de 2 uur :( :( :( , dag en nacht, krijsen, huilen, maaien en wil alleen maar eten. Herkennen jullie dit? Kunnen het regeldagen zijn? Wanneer gingen jullie kleintjes over op 5 of 6 voedingen en wanneer gingen ze doorslapen?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dit kunnen inderdaad regeldagen zijn, misschien in combinatie met een sprongetje in de mentale ontwikkeling.
    Gewoon eraan toegeven is het allerbeste, des te eerder keert de rust weder.

Bram ging over op 5 a 6 keer borstvoeding toen hij 2 maanden was.
    Vanaf dat moment ging hij ook af en toe doorslapen.
    Vanaf ongeveer 3 maanden slaapt hij echt elke nacht door.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Sorry, wil je niet ontmoedigen er zullen vast ook heel andere verhalen zijn.....

Maar Ruben sliep met 3 maanden nog niet door met bv.
    Hij had ook toen nog wel eens dagen dat hij om de 2 uur bv wilde. en anders was het maximaal 3 uur. 's nachts sliep hij max 5 uur.

Ikzelf trok het niet langer en ben begonnen met een fles kv voor de nacht, toen sliep hij af en toe door. Met 4 maanden was ik volledig over op kv en sindsdien slaapt hij van 19.00 tot 8.00 :D

Maar ik heb ook vrienden bij kv niet werkte en ik heb ook een vriendin die haar zoontje sliep met 2 maanden al door op bv.

Verders denk ik wel dat het met 7 weekjes nog wel heel normaal is dat je dochtertje niet doorslaapt hoor. Sommigen hebben tot een maand of 4 a 6 nog een nachtvoeding nodig. Het zoontje van een vriendin van mij zelfs tot 9 maanden :(

Dus laat je ook vooral niet gek maken door de verhalen van anderen met kindjes die al met 4 weken doorslapen, dat is echt niet 'de norm' of zo!

Maar ik kan me voorstellen dat je wel een keertje wilt slapen, probeer geduld te hebben, het komt echt vanzelf!

Sterkte!

Deel Deze Pagina