Volgens mij krijgt Anouk tandjes!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Duveldraakje22, Nov 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Sinds 2 weken kwijlt Anouk alles bij elkaar, ze heeft vuurrode wangen (geen verhoging) en grijpt sinds gisteren naar haar oren. Ze hoest terwijl ze echt niet verkouden is en haar poepluiers zijn anders. Ook heeft ze 2 bultjes in haar onderkaak. Ik had gevoeld en dacht dat ik iets scherps voelde, maar mijn vriend voelt het niet. (Hij is ook een man ;) ) Anouk is echt heel vrolijk en slaapt 's nachts perfect. Af en toe is ze overdag helemaal over de flos, maar 5 minuten later gaat het alweer.

Wat denken jullie?

Liefs,
    Duveldraakje

2. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Lijkt idd op tandjes;)

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

proficiat, dat zijn idd voortekenen van tandjes!

Wat worden ze snel groot he!... ;)

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    klinkt als tandjes ......zo ging het hier ook......totdat hij echt last ervan kreeg.......twee dagen huilerig terwijl je hem normaal nooit hoort en ja hoor toen zaten er ineens 3

ben benieuwd wanneer ze bij haar doorkomen

5. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Anouk is sinds vanavond idd een beetje uit haar hum. Ze schrikt ineens wakker van dingen waar ze normaal niet wakker van wordt. Voor de fles huilt ze nu ook ineens weer. Ik heb haar daarnet zelfs een half uur eerder de fles gegeven omdat ze gewoon niet wilde stoppen met huilen en toen ik haar pyama aandeed was het ook weer brullen. Ik hoop dat het snel over is, want dit is voor haar echt niet leuk.

liefs,
    Duveldraakje

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Tijn heeft al 2 maanden allerlei symptonen van tandjes krijgen, maar hier nog steeds geen tandje te zien! Hij is vandaag 6 maanden!
    Afgelopen weekend, hoge koorts, diaree, rode wangen, kwijlen, fles kauwen....maar nee hoor, meneer had flinke griep en nog steeds geen tandje!

kus miek

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    haha ja bij mijn eerste zoontje had ik dat ook
    maandenlang de symptomen en pas met 9 maanden kwamen de eerste en tweede tand

en mijn jongste heeft paar weken last en heeft voor zijn 5 maanden al 3 tanden

hoe anders kan het gaan

8. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ben benieuwd, lees ook even mee!
    Sinds afgelopen vrijdag is Simon een stuk huileriger, slechter eten, veel meer poepluiers met dunne poep erin die ook meer stinkt dan normaal, kwijlen, overal op sabbelen en 2 witte puntjes in zijn mond... :D
    Gisteren even langs de HA geweest voor iets anders, en volgens hem waren het ook tandjes die aan het doorkomen zijn! Wel erg vroeg, maar ik had zelf met 4 maanden ook mijn eerste tandjes...
    Spannend hoor!

9. Ja dat heeft mijn kleine ook al maar ik voel ook al een bobbel.

:) Succes

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle had ook met 4 maanden zijn eerste tandje, en nu afeglopen zondag kwam de tweede door.. Als ik op zijn gekwijlen gesabbel af moet gaan komen die andere 18 deze week.. :)

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    :) :)

12. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Nou Anouk heeft geen griep gelukkig. Ik wel helaas, maar dat doet er even niet toe.
    Sinds gisteren vertikt mn meisje het om tussen half 10 en twee te slapen. Gisteren is ze bij Oma geweest en die zei dat ze maar een half uurtje had geslapen op de hele dag :confused: .
    Omdat ik ziek thuis ben heb ik Anouk lekker bij mij gehouden vandaag en ja hoor madam had echt geen zin om te slapen. Ze heeft vanochtend van half 9 tot half 10 geslapen en toen pas weer om 2 uur. Ze heeft toen wel tot kwart over 4 geslapen. Nu ligt ze lekker in de box te spelen en is heel erg vrolijk. Ze kwijlt nog steeds, eet wel goed gelukkig, wil wel erg veel bij mij zijn merk ik. Haar wangen zijn nog steeds vuurrood en vandaag heeft ze al 3 poepluiers gehad. Ik moet a.s. maandag naar t cb, daar vraag ik het voor de zekerheid even na.

Liefs,
    Duveldraakje

13. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem kwijlt ook van hier tot Tokyo! Z'n hele handje gaat in z'n mond en alles wordt zo lekker nat. Hij is ook wat onrustiger en stopt echt alles in z'n mond. Het leek me nog te vroeg voor tandjes, maar ik lees hier van meerdere mama's dat 4 1/2 maand best kan. Ah, en hij grijpt steeds naar z'n oortje

14. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    ah, hij heeft ook sinds kort een soort uitslag (pukkeltjes) in z'n nekje (onderkin)

15. emmie

emmie Niet meer actief

ik denk dat hier ook tandjes doorkomen..
    Seff heeft er sinds 2 dagen last van...ook heeft ie al een tijdje vuurrode wangen en kwijlt heel veel..maar sinds 2 dagen maakt hij ook een soort kauwbewegingen..net alsof ie op zn tong aan het kauwen is...
    een slaapt hij (vooral sávonds) ook slecht, en huilerig...
    is dit ook een teken dat er tandjes aan komen?
    en wat kun je behalve bijtringen nog meer doen om het te verzachten?

liefs Emmie

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Chamodent van VSM baby, dat zijn druppeltjes die je moet geven. Of Dentinox, daar zit een verdovend middeltje in, dat je op het tandvlees smeert...

Ik heb het allebei in huis, maar nog niet nodig gehad.. :D

17. emmie

emmie Niet meer actief

ok, dank je wel voor de tips!

18. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ik gebruik wat van die harde speeltjes...waar een soort harde ring aanzit om op te kauwen dat lijkt hem meer te helpen dan een bijtring....meeste bijtringen zijn ook zo breed hij krijgt zo'n ring amper op de plek waar hij last heeft....

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ik gebruik trouwens Lucovit Dentalin tandvleesgel van de reformwinkel.....hielp bij mijn 1e heel goed...zelfs bij de kiezen en nu bij mijn tweede lijkt het ook erg te helpen....hij heeft 4 tanden in 3 weken gekregen maar als ik dat spulletje smeer is hij vaak gauw weer goed te pas en slaapt goed

Share This Page