Goedkope trouwringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Nienkiej, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wie is er bekend met de site Goedkope Trouwringen vindt u bij ons! ?

Wij hebben een mooi paar(zilver) gezien, maar ik twijfel nog om ze al te kopen omdat ik niet weet of dit betrouwbaar is/goede kwaliteit..

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Moet je ze niet passen dan..?

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Geen ervaring. Wij hebben goedkope ringen van boccia bij een juwelier gekocht (titanium).

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ja dat wel, maar kwestie van vingermaten opmeten.

Maar ik wil graag weten of de / dit soort sites betrouwbaar zijn? :)

5. Nijntje1991

5 aug 2013
    47
    0
    0
  6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oh bedankt Nijntje, dat had ik nog niet gevonden :)

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pas wel op hoor met zilver. Wij zijn 8 juli getrouwd en mijn ring is al helemaal zwart uitgeslagen. Wij dachten ook wat goedkopere ringen aan te schaffen, maar hier baal ik ook goed van. We gaan proberen om hem met een zilverbadje schoon te krijgen anders gaat ie gewoon terug naar de winkel.

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Eerlijk, nooit via internet kopen. Zeker geen trouwringen. Die draag je als het goed is je hele leven, ga daarvoor naar een goede juwelier!

Ik werk ze bij een juwelier met een grote collectie trouwringen. Qua service zit je dan veel veiliger. En ook wij hebben goedkopere trouwringen. Voor €200 heb je al een zilver paar. Zou dus ook nog even goed rondkijken bij juweliers in jouw omgeving.

9. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oké, bedankt voor jullie reacties..

Nee zwart moeten ze niet worden nee, dat is absoluut zonde!
    Ik hoop dat je ze nog mooi krijgt souries!

Azucena, ja ik geloof idd wel dat ik qua service veiliger zit als we het via een juwelier doen, maar via internet vonden wij veeeel makkelijker en er zit een hoop mooiere keus bij.

We hebben ook nog even de tijd gelukkig, en we kunnen altijd toch een juwelier binnen stappen :)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zou het persoonlijk niet doen eerlijk gezegd. Die ringen worden gegraveerd en wel afgeleverd, en er staat duidelijk op de site dat je dus geen beroep kunt doen op herroepingsrecht. Je moet dus in 1 keer je goede maat vinden en ... niet alle ringen op een plaatje staan mooi aan je vinger.

Ik zou niet op een trouwring beknibbelen. Je hoeft ook niet de hoofdprijs te betalen, maar het is eeuwig zonde als je straks ringen hebt, die of zwart uitslaan, vervormen, de steen kwijt raken, of gewoon domweg niet passen.

Mijn motto ... if it's to good to be true, it usually is ... ;)

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als ik jullie was zou ik gewoon bij een juwelier langs gaan, die hebben ook genoeg keuze! En kunnen jullie natuurlijk goed helpen :)

Wij hebben ze ook bij een juwelier vandaan, van zilver en ik heb er een diamantje inzitten en we waren voor 2 ringen €120,- kwijt.

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @nienkiej anders gaan ze gewoon terug. we hebben gelukkig nog garantie, maar dan is het wel fijn dat we ze in een winkel gekocht hebben in plaats van internet.

Succes met je zoektocht!

13. ACH

ACH Niet meer actief

Dat zwart worden heeft niks met het materiaal te maken maar met de zuurgraad van je huid, het gebruik van medicijnen enz.

Je kunt ze beter oppoetsen met een zilverdoek dan in een badje.. @souries

Ik zou wel op internet durven bestellen mits ik zeker zou zijn van de maat en anders vraag je toch of een juwelier in de buurt jullie vinger op wil meten? Hou wel rekening met de breedte en binnenkant van de ring dat verschild ook nog wel eens.

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach nou dan ben ik een zure tante want Ml heeft er veel minder last van! Ga ik toch maar eens wat aan mijn karakter doen ;)

15. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Wij zijn bij Lucardi geweest en hebben 2 witgoude ringen voor 200 euro. De goedkoopste ring was gratis, die acties hebben ze soms.

16. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Houd er wel rekening mee dat zilver niet bestemd is om een leven lang mee te gaan. Daar is het te zacht voor. Wij wouden ook niet te veel aan ringen uit geven (manlief is automonteur en heeft zn ring alleen in t weekend om). We hebben heelbewust voor rvs ringen gekozen. Deze zijn veel steviger en gaan langer mee.
    Overigens ben ik niet tegen het bestellen via internet, zolang je maar zeker bent van de gegevens die je doorgeeft. Ik zou dan ook eerst een bezoekje brengen aan een juwelier als ik jou was.
    Succes!!!

17. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Super bedankt voor jullie reacties, heb het er met vriend over gehad en die zegt dat we van de week wel ff naar een juwelier binnenstappen :)

Als ik zie dat jullie ook 100 tot 200 euro uit gegeven hebben moet er wel wat te vinden zijn ja!

Bouncytigger, Dat is ook wel een idee RVS ringen, maar denk dat we idd eerst even gaan kijken wat nou echt wat voor ons is, sowieso geen goud, dat vind ik onwijs lelijk en vriend moet er ook niks van weten.. Zilver was eerste keus.
    @Appelgebakje, dat is wel een leuke actie ja, ik zal er eens goed op letten!

18. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Wij hebben onze goude trouwringen gekocht bij Lucardi. We waren geloof ik € 200,- kwijt. Was een actie waardoor mijn ring slecht € 1,- koste :)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wij hebben ze op die site gekocht, omdat we totaal geen tijd hadden om zelf te gaan kijken. Hebben de ringen nu twee en half jaar om, en ze zijn net zo mooi als toen. Als ze niet passen of tegenvallen mag je ze geloof ik ook terug sturen.

20. Merel1981

Merel1981 Actief lid

22 feb 2011
    117
    0
    0
    Een mooi alternatief voor zilver is staal. Wij hebben voor staal gekozen, steviger dan zilver en niet duur.

Deel Deze Pagina