Waarom heb ik nooit eens geluk in de liefde?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dames,

Na mijn uiting als lesbienne heb ik nog niet veel geluk gehad. Ik vraag me af of het aan mij ligt. Ben ik te moeilijk van karakter? Dat weten jullie uiteraard niet. Ik heb het idee dat ik eeuwig alleen zal blijven. Een vrouw vinden is niet makkelijk, eens weggaan lukt ook niet omdat ik geen opvang heb voor mijn zoon. Wat kunnen de avonden toch eenzaam zijn.

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    datingsite?

3. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Het lijkt me inderdaad erg lastig om een vriendin te vinden als vrouw zijnde.
    Het is tegenwoordig sowieso lastig om een fatsoenlijke partner te krijgen lijkt soms wel.
    Ik wil je eVen een digi knuffel geven!
    Ik weet natuurlijk niet of het aan je karakter ligt, lijkt me eerder dat t gewoon moeilijk is als lesbienne, niet?
    Good luck liefs

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk inderdaad een datingsite. In Apeldoorn zit een leuke bar voor homoseksuelen erg gezellig daar misschien is dat wat?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Wat vervelend dat je dat zo voelt. Hoelang ben je al 'op zoek'?

Ik kan er nog niet over mee praten, ik hoef voorlopig even geen (in mijn geval;)) vent in mijn huis. Maar ben nu net bezig met de 'scheiding'.

Ik kan je verder geen tips geven, maar ik hoop dat je eens je grote liefde tegen het lijf loopt.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    en opvang voor je zoon regelen. misdchien bij zijn papa? weet niet of dat een optie is?

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Zijn papa is niet meer in beeld. Jammer genoeg voor mijn kleine man. Op zoek ben ik niet echt, nouja misschien wel, maar er is me altijd verteld geweest dat je de ware biet moet zoeken, die kom je tegen. Nou, op weg naar mijn werk zie ik niet veel lesbiennes hoor. Die datingsite is een goeie tip, dank je dames :)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Volgens mijn ervaring is het over het algemeen ook écht bijzonder lastig om een fatsoenlijke partner te vinden ongeacht het geslacht. Ik was er op een gegeven moment zo helemaal klaar mee dat ik bij voorbaat al totaal geen relatie meer wenste met wie dan ook - behalve mijn twee poezen om mee te knuffelen - en legde mij erbij neer dat ik een eenzaam kattenvrouwtje zou worden EN WAS DAAR CONTENT MEE!!!

Komt er zo de ideale kerel voorbij lopen die mijn hart stal! :$
    De etterbak :D ! (kidding - ik ben er blij mee hoor, maar bad-timing!)

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een datingsite? In apeldoorn zit een leuke homoseksuele bar erg gezellig misschien is dat wat met vrienden?

10. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Maar was je niet pas een maand ofzo geleden uitgekomen?

Het heeft mij als hetero 24 jaar gekost om de ware te vinden...

Heb geduld en u zult vinden...

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik kan me best voorstellen dat het niet makkelijk is. Mijn single heteroseksuele vriendinnen (30+) klagen al dat het zo ontzettend moeilijk is om een leuke man te vinden en dan zijn er nog eens 80% minder lesbiennes dan heteroseksuele mannen...
    Als je af en toe een oppas voor je zoontje kan vinden zou ik het toch via het stappen proberen. Ik weet niet hoe dicht je bij A'dam woont, maar wij hebben meer dan genoeg barretjes vol met (single) lesbiennes. En anders inderdaad toch maar via een datingsite. Het is misschien niet het ideaalplaatje, maar er zijn genoeg mensen die zo hun partner vinden. En op internet denk ik dat je wel een voordeel hebt als lesbienne, dan krijg je in ieder geval niet een hele mailbox vol met mailtjes van kansloze mannen :p. Succes!

12. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Laat er nou een leuke lesbische vriendin van me op fb zitten die een paar weken terug exact hetzelfde zei... :D

Misschien een leuke dating advertentie hier zetten?

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Of hun koppelen :p

14. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Er is dan wel een klein detail :) ... Ik woon in België.

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Heb nog wel een zus in de aanbieding hahaha ;)
    2 lesbische zussen (jaja echt waar) 1 is bezet, de ander heeft net zoveel (on) geluk in de liefde!

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Haha oeps, mijn zus woont in Groningen... beeetje lastig dus ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik dacht aan een datingsite. Elkaar eerst via mail/chat beter leren kennen en dan een keer afspreken om te kijken of het in het echt ook klikt.Hoop dat je snel een leuke vrouw tegenkomt.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kan inene zomaar voorkomen

Ik kwam mn vriend tegen op t strand, raakte aan de praat en sindsdien onafscheidelijk

Deel Deze Pagina