Hmm...ja als ik moet kiezen Nika, maar ik kan het niet echt een meisjesnaam vinden omdat mijn hond (lief stoer herdertje ) ook Nika heet.
Mss moet je je vriend wat over Mao laten lezen. Die man heeft meer miljoenen doden op zijn geweten dan Adolf Hitler. En ook al zou ik dat een mooie naam vinden, no wat dat ik mijn kind iets alla Hitler, Stalin, Pol Pot of Mao zou noemen.
Maolin vind ik niet zo, zonder de o erin is het wel leuk "Malin" (engels uitgesproken) Nika is dan leuker
Dan zal ik wel de enige zijn...ik vind Maolin een leuke naam. Zal schelen dat ik ooit een collega had die zo heette. Maar dat was wel een man, volgens mij is Maolin (net als Nika trouwens) een jongensnaam. Als die stijl naam je wel aanspreekt, wat vind je van Min Lanh, dat is een echte (vietnamese) meisjesnaam. Of anders: Hualing, Chinese name meaning flourishing fu-ling (the herb), Jiaying, Chinese name meaning household flourishing, Lanying, Chinese name meaning indigo lustrousness, Meili, Chinese name meaning beautiful
Nica, maar met een c, want met een k vind ik het een jongensnaam. Wat dacht je trouwens van Nolin als gulden middenweg? Zo heette er meisje bij mijn zoontje op het Kdv. Ontzettend leuk kind.
maolin wordt al gauw met een j erin uitgesproken denk ik, tenzij je het elke keer verbetert. dan wordt het al snel de majo lijn!
Maolin vind ik eigenlijk geen naam. Dan zou ik eerder voor Lin / Linn / Lynn gaan ik zou voor Nika gaan
Nika is.toch echt een griekse meisjesnaam Een hele tijd geleden op het.consultatie bureau was er wel een jongetje die ook Nika heette en die moeder gelijk ... Het is wel.een Georgische jongens naam ... Ik dr achter aan ohh toevallig ook.een griekse meisjes naam .. hij was met een K en ons meisje met een C