Sprookjeswonderland, wie is er geweest?

Discussion in 'De lounge' started by Shereen23, Jul 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

Mar 1, 2007
    836
    0
    16
    Sprookjeswonderland in Enkhuizen, wie is er wel
    eens geweest en is t leuk voor kleintjes van 1,5 jaar tot 3,5 jaar?
    Hebben ze er ook attracties? En hoe doen
    jullie dat met de kinderwage.n als jullie in een attractie gaan?

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

Geweldig, grote fan hier.
    bij het treintje kan de buggy niet mee, die kan je daar gewoon laten staan. er staan er meer. net als bij violinde en vadertje tijd. maar ik heb nog nooit iemand een andere buggy zien meenemen.
    Kabouterbos is absoluut leuk voor die kleintjes, net als het treintje, en de paardjesbaan. (die van mij vinden violinde ook geweldig, kunnen het helemaal meeepraten, maar dan moeten ze wel eventjes stil kunnen zitten)
    T is eigenlijk helemaal gericht op kinderen. De nieuwe attractie ken ik nog niet, maar die schijnt voor iets oudere kinderen te zijn.
    Tja, wat kan ik zeggen, tis neit duur, mijn kinderen vinden het geweldig en je kan er zo makkelijk een dag zoet zijn:D. Verder zijn de pannenkoeken lekker en het restaurant ook erg goed betaalbaar. Er is een leuke speeltuin, en vergeet niet op de vensterbank te spelen bij pinokkio:D

3. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

Mar 1, 2007
    836
    0
    16
    Klinkt leuk Guppienl, k wil morgen gaan met de kids. Is t raar als ik een slot meeneem om de kinderwagen mee vast te zetten?

4. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    klinkt leuk! ga het onthouden!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Ik neem het slot heel vaak mee. (bij pretparken, zwembaden, speeltuinen....)

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

nee hoor, kan je doen, denk niet dat t nodig is hoor, maar als je dan rustiger ergens zit zou ik t gewoon doen.

7. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn er gisteren geweest. Ik heb 2 kinderen (2 en 4 jaar) en
    die vinden het helemaal geweldig! Ik vind het niet duur voor
    wat je ervoor krijgt. Sprookjesbos, grote speeltuin, dierenweides/kinderboerderij, treintje, bootjes, diverse leuke
    attracties voor kleine kindjes. Echt heel erg leuk!
    Wij lieten de wandelwagen gewoon bij de attractie staan als
    we ergens in gingen (bij het restaurant heb je speciale plekken
    ervoor),. Wij hebben de wagen nog nooit op slot gedaan, en nog
    nooit is er iets gebeurd. Maar als je toch een slot hebt, zou ik
    hem wel meenemen, je weet maar nooit. Veel plezier!!

8. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

Mar 1, 2007
    836
    0
    16
    Leuk hoor , k heb er zin in. Heerlijk als m'n kindjes t naar hun zin hebben. Oja, wat is er zoal te eten? Ik wilde graag daar rond 16.30 uur eten zodat ik thuis niet meer hoef te eten. Wat is er allemaal te eten?

9. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

Mar 1, 2007
    836
    0
    16
    Ja ik neem toch een slot mee dan ben ik wat geruster.

10. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier iemand die er erg regelmatig komt :D met onze kids.
    Wij wonen op nog geen kwartier rijden en mijn zoontje zwemt er tegenover, dus wij gaan regelmatig heen en de kinderen vinden het geweldig.

Echt een aanrader.
    En voor je eigen gemoedsrust kan je een slot meenemen, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik mijn wagen kwijt was en ik kom er nu toch al zo'n 5 jaar regelmatig met de kids of met de kids van mijn zusje.

Heel veel plezier morgen en ben benieuwd wat je er van vind

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Oh sprookjeswonderland is zo ontzettend leuk! Mijn dochter van 9 vindt het zelfs nog helemaal super en ik ben voor het eerst met haar gegaan rond haar eerste verjaardag. Sindsdien gaan we ieder jaar. Ik heb ook nooit een slot voor de buggy meegenomen, het ging eigenlijk altijd goed maar ondertussen is de mentaliteit wat veranderd dus ik denk dat ik nu ook voor een slot zou gaan.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    ja, heel erg leuk! Vond zelf als kind ook helemaal geweldig. Vooral het kabouterbos. Ik heb de buggy trouwens gewoon ingeklapt in het treintje meegenomen de laatste keer.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hier ook een gezin die regelmatig gaat! Het is echt leuk voor alle leeftijden, ook voor de jongere kids!
    We gaan in de zomervakantie ook zeker weer!

14. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Er is 1 groot restaurant, ze verkopen daar patat, poffertjes, frikandel, kroket, pannekoeken, maar ook broodjes ham/kaas/gezond. Daarnaast nog diverse kleinere huisjes waar
    ze ook wel weer patat verkopen en ijsjes. In het weekend en
    bij mooi weer verkopen ze bij het kasteel aardbeien met slagroom, maar ik weet niet zeker of ze dat ook doordeweeks
    verkopen.

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    Sprookjeswonderland is heel erg leuk en een mooie prijs.
    Ik ben er zelf geweest toen ik klein was en kan niet wachten tot ik er met mn dochter heen kan gaan.
    Woon zelf op steenworp afstand van sprookjeswonderland, dus ik zal ook een abonnement gaan nemen straks.
    Hoe het met de buggy zit weet ik niet, ga er vanuit dat mensen het fatsoen hebben om het te laten staan en als jij je goed voelt bij een slot....vooral doen!

Heel veel plezier!

16. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

Mar 1, 2007
    836
    0
    16
    Thanx meiden voor de reacties.
    Ik ga inderdaad gewoon een slot meenemen en verder de kids lekker laten spelen en dan de dag afsluiten met pannekoeken eten. Me dochter heeft er al helemaal zin in .

Share This Page