OK, wie irriteert zich ook mateloos aan dat mens van 'ik kan het niet alleen'? Of ben ik de enige en zijn het m'n hormonen die ervoor zorgen dat ik haar wil slaan?
Ik snap je helemaal. Zou er ff een pets in haar gezicht willen geven zodat ze weer met beide benen op de grond staat. Vind het een zielige situatie, maar ze komt zwaar over als nog een klein meisje..
Beetje n zemelaar imand die zielig doet maar absoluut niet is Tuurlijk zal het zwaar zijn maar om je ouders en man zo af te schilderen als "gek" en "lui" Vind ik te ver gaan Mijn man heeft geen mening ! Ja dat heeft i wel alleen bevalt die mening jou niet.
In het begin stukje dacht ik : Wow, wat heb jij een zwaar leven !! Maar naarmate het programma verder ging, vond ik haar net een klein meisje wat de aandacht wilde. Raar mens pfffffff. Het huis zag er niet uit !!!!!!! In eerste instantie kon ik dat ook nog begrijpen, want ja, zorgen voor een meervoudig gehandicapt kind is zwaar. En toen ze zei dat ze het wel probeerde, alleen het niet beter dan dit kon krijgen, door de drukte ivm de zorg, kon ik ook dat nog begrijpen. Maar toen ik eenmaal hoorde dat dame helemaal niets in huis deed, omdat ze er niets aan vond, dat huishouden, draaide mijn mening over haar wel bij hoor pffffffff. Hoe ze ook tegen haar vader deed, toen die man een vraag wilde beantwoorden : JA KLAAR !!!! zei ze met grote ogen. Raar persoon hoor. MAar ik had medelijden met het jongetje, en heb vaak een traantje weg geveegd
Het draait in dit programma om een persoon die met een heel moeilijk vraagstuk in zijn/haar leven zit. Deze vrouw zat bijvoorbeeld met de vraag: "moet ik de zorg voor mijn meervoudig gehandicapt kind uit handen geven (hem in een instelling plaatsen) of zorg ik zelf voor hem?" Er komt vervolgens een groep van ongeveer vijftig (misschien minder maar het zijn er veel) mensen bij die persoon meekijken. Letterlijk. Die groep mensen probeert zoveel mogelijk informatie in te winnen, te praten met alle betrokkenen en samen te discussieren. Uiteindelijk geeft de groep een eenduidig advies aan de persoon met het vraagstuk. Wat hij/zij daar vervolgens mee doet moeten ze natuurlijk zelf weten.
Uiteindelijk heeft ze wel naar het oordeel geluisterd dat haar zoontje beter af is in een instelling, maar het advies psychische hulp heeft ze volgens mij maar achterwege gelaten.
Haha, ik had de aflevering al eerder gezien, mijn moeder nog niet. Zij logeerde hier en ik kwam beneden toen het net bezig was. 'Tjee, die vrouw.. Echt heel zielig zeg.' Wacht maar tot je de rest van de aflevering hebt gezien, mam Ik ging overigens bijna over m'n nek van dat wattenstaafje.. Gadverdamme..