Hoi allemaal, Ik heb een elektrische deken gekocht. Een beetje in een raar jaargetijde maar omdat ik heftig aan het lijnen ben krijg ik mezelf 's nachts niet meer warm en kan niet slapen zonder mn twee truien, badjas, legging, joggingsbroek en dikke sokken. Heeft volgens mij ook met mn zeer lage bloeddruk te maken. Nu dus een elekrische deken gekocht maar in de omschrijving staat niet in welke laag van beddengoed die moet. Eerste gedachte was, matras, molton, elekrische deken, hoeslaken. Of moet hij toch onder de molton? Wie weet t?
Hier de volgende opstelling: Matras, electrische deken, molton, hoeslaken. Wordt heerlijk warm hoor. Voordat ik mijn tanden ga poetsen en me gezicht ga wassen zet ik hem alvast aan op de hoogste stand en als ik dan in me bedje kruip is het al heerlijk warm. Ik sla dan wel me dekbed helemaal er overheen, zo wordt mijn dekbed ook alvast lekker warm..... Ik denk als je het direct onder je hoeslaken doet, je de deken toch wat voelt....
Ik heb hem direct onder het hoeslaken liggen, lekker warm, want ook als hij niet aanstaat voelt het warmer aan waar de deken ligt
Hier: Matras, elektrische deken, molton, hoeslaken. Zo stond bij ons in de beschrijving dat het moet.
Ik heb de mijne ook onder het hoeslaken. Ik zet hem 2 uur voor ik ga slapen aan op stand 2, hoger kan hij niet.
Bedankt voor de reacties! Neem dus aan dat het allebei wel mag. Straks even uitproberen of ik de elektrische deken voel met alleen mn hoeslaken eroverheen, maar als ik de ribbels van de deken dan voel weet ik dus dat ie ook onder mn molton mag.
Molton, elekd, hoeslaken. Stand 4 (heb er 9) als ik ga douchen en rest van nacht standje 1 (met extreem koud standje 2) Zodra kleine huilt voor nachtfles, ff weer stand 4