Moeder redt baby van snelweg - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Wat een geluk dat het kindje niets mankeert. Niet echt slim om het kind tijdens het rijden de luier te verschonen.
Nee, inderdaad niet zo slim om dat tijdens het autorijden te doen. Er kan altijd iets gebeuren en dat blijkt wel weer.... Gelukkig is het goed afgelopen.
Sorry, maar het is gewoon echt te achtelijk voor woorden om je kind uit de autostoel te halen en een luier te verschonen terwijl de auto rijdt. Dat doe je toch gewoon op een parkeerplaats?
Nee ,slim is het niet. Gelukkig is het wel goed afgelopen. En de leerschool is heel "hard" zijn geweest.
achtelijke actie. Vind het in het artikel er een beetje staan alsof moeder een held is om ze snel te reageren en haar baby van de weg te pakken. Ik vind haar dom omdat het kindje niet in een babystoeltje zat zoals het hoort.
Misschien stom, maar ik snap wel dat het gebeurd. Ik had misschien wel hetzelfde gedaan. Je gaat er niet direct vanuit dat er zoiets gebeurd en als een parkeerplaats dan ver weg is... Veroordelen is erg makkelijk.
Niet zo slim om te verschonen op de achterbank? Nou, dat vind ik nogal mild uitgedrukt. Gewoon oerstom. Unreal zeg, hoe kan een mens ZO dom zijn! *mist de hoofdschuddende smilie*... Ik zou volledig ontploffen als mijn (schoon)moeder zoiets zou doen en mijn kinderen nooit meer aan ze toe durven vertrouwen.
Ik snap dus echt niet dat zoiets gebeurt. Ik laat mijn kinderen liever tot hun nek in de stront zitten (letterlijk ) tot we een parkeerplaats tegen komen, dan dat ik ze op de achterbank verschoon.
Hahahaha, tot op heden ben ik de enige die het wel kan begrijpen. Natuurlijk is het niet handig, maar waarschijnlijk is er gedacht, even snel de luier verschonen en dan hup weer terug in de stoel.
Ik snap het ook niet..Hoe haal je het in je hoofd!!En al helemaal omdat er een code oranje is en je weet dat het glad kan zijn!!!
idd... hij wordt echt niet ziek van een kwartiertje langer in een vieze broek... Als hij slaapt ruik je ook niet door een babyfoon dat hij een schone luier nodig heeft, en ligt er misschien wel langer in,,, (tenzij hij het aangeeft en het op een huilen zet)
Mijn ingeving is ook: hoe stom kun je zijn. Maar wellicht had het kind wel enorme luieruitslag en had het enorme pijn. Als je idd niet even snel kan parkeren dan gaat dat geluid je ook door merg en been. Gelukkig is het goed afgelopen.
Dus als iets even snel is mag het? Ik vind het echt vreselijk dom en onverantwoord! Ik laat ze inderdaad liever tot hun oren in de poep zitten!
Ik zeg niet dat het mag, of dat het slim is. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen impulsief zijn, en dit zo aanpakken.