Nu bij dokter Phil: 2 vrouwen die hun eigen dochters haten. Zo erg om naar te kijken, misschien ook door de hormonen, maar ik vind het echt heftig. Wie kijkt er ook?
Heb het niet gezien. Als er zo iets gebeurt is er vaak echt iets mis met die vrouwen. Om de een of andere reden. Ja lijkt me ook verschrikkelijk. Voor die dochters.
Ik snap dit niet en ik vind dat die moeder echt gigantisch in de slachtofferrol zit. Kan er met mijn hoofd gewoon echt niet bij. De redenen die ze opnoemt begrijp ik ook niet.
Nee, ik vind echt dat die dochter daar weg moet en die moeder hulp moet krijgen. Maar de vrouw die straks komt wordt ook nog wat!
Ooh wat erg dit. Maar niet vergeten dat die mensen zelf ook beschadigd zijn! Ik vind het voor die kinderen echt erg, die moeten naar mijn idee uit huis, maar die ouders moeten therapie!
Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen. Mijn moeder is mishandeld/misbruikt maar dat was voor haar juist een reden om het zelf helemaal anders te doen. Maar ben het wel met je eens, deze mensen moeten ook tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nee, ik kan me er ook niets bij voorstellen, gelukkig maar. Mijn moeder heeft het ook zwaar gehad vroeger en zij besloot het heel anders aan te pakken en dat is heel goed gelukt. Petje af voor dat soort mensen dus! Die het daardoor stopgezet hebben. Maar die kinderen he, zullen die hier nog wel overheen komen? Volgens mij blijft dat je leven lang bij je.
Weet je wat ik altijd zo frappant vind.. die vrouw (die eerste) zit helemaal te hijgen en stokken met haar adem enzo maar ze heeft alleen maar een piepklein natje bij haar oog. WAAR ZIJN JE TRANEN WOMAN?? Echt ongelofelijk. Het interesseert haar geen ruk, zit daar alleen maar om de aandacht. En die tweede is helemaal een psycho.
Ik denk dat die kinderen ook wel een psychische problemen hebben/krijgen. Het lijkt me heel moeilijk om zo liefdeloos te moeten opgroeien. Ik vond het ook raar dat ze opvoedtechnieken afkeurt omdat dat niet van toepassing is op afro-Amerikaanse kinderen, die moet je blijkbaar helemaal kapot meppen? En inderdaad, dat viel me ook al op bij die eerste vrouw, ze zit wel helemaal met een trillerig stemmetje te praten maar ze huilt niet. Ook snap ik niet waarom haar man niet ingrijpt.. als mijn man zoiets deed en ik kwam daar achter was hij nog niet jarig.
Ik heb echt kippenvel en rillingen over mijn hele lijf bij die donkere mevrouw...ik heb echt ontzettend te doen met haar 10-jarig dochtertje! Wat een walgelijk persoon, zo ziek!
Ik zit hier ook met kippenvel. Laat dokter Phil haar gewoon naar huis gaan na deze uitspraken? Ik vind niet dat hij dat kan maken!
1 van de laatste uitspraken: U bent bang haar te vermoorden? Ja. Niet dat ik haar in een kofferbak zal stoppen of zo. Ze is 10, dat past niet meer. ??? Dat mens is gek en moet opgenomen worden!
ja, daarom hoop ik dus niet dat dr Phil haar naar huis laat gaan! Dat kan niet is een gevaar. Denk zelfs dat als er wel wat gebeurt daarna hij ook een verantwoordelijkheid heeft.
Jeetje wat erg, ik ben wel benieuwd hoe dat ging toen ze baby waren dan, werden ze toen ook al mishandeld? (heb de aflevering niet gezien)
Eén van die vrouwen zei dat ze echt heel gek was op d'r kind toen ze nog jonger was. Altijd knuffelen enzo, het is pas veranderd toen ze erachter kwam dat haar kind "niet normaal" was (haar woorden)