Heeft iemand dit gevolgd? En welke was dit dan? de 3maanden/3fasen Slankplan en/of de 5+2 Slankplan? Wat zijn jouw ervaringen? Veel afgevallen? Viel het mee?
Heb je op internet de laatste ontwikkelingen gevolgd over body & Fit? Lijkt me inmiddels niet meer de meest betrouwbare bron! En daarnaast.. dieeten met een tijdsbestek eraan verbonden zijn 99% zeker extreem Kh-arm of simpelweg een mega laag kcal dieet (= beide flinke crash... weer zo'n jojo). Wees slim en verander voor altijd je voedingspatroon, clean en niet teveel troep Wat ik me wel afvraag.. vorig jaar (nagenoeg exact een jaar terug) vroeg je nagoeg hetzelfde.. hoeveel kilo ben je nu blijvend kwijt na al die dieeten toen? of terug gegaan door de jojo? Niet lullig bedoeld hoor, maar je had zoveel verder kunnen zijn als je vanaf vorig jaar alles gelijk goed had aangepakt! En nu vraag je weer naar zulk soort gekke dieetsoorten... i know de zomer komt eraan.. maar aub bedoel het goed goed hoor vermijd weer zo'n crash! In een crashdieet val je niet alleen vet, maar ook een hoop spiermassa af!! zeg bvb 30kg totaal, waarvan 5-8kg spier! als je dan terug valt kom je echter alleen maar vetmassa aan.... je staat hoger terug of nagenoeg terug op je oude gewicht maar doordat er aanvankelijk 22-25kg vet afgegaan is en nu 30kg vet erbij gekomen is heb je op dat moment (ondanks hetzelfde gewicht) een hoger vetpercentage.
Inderdaad, doe het niet... zorg dat je je hele eetpatroon aanpast, voor altijd! (meer groente, eiwit, af en toe koolhydraat, veel drinken en bewegen) 90% doe je in de keuken Niet met behulp van koolhydraatarme dieetjes of crash dieeten je doel bereiken, daar krijg je zoveel spijt van!
Volgens mij ging dat er over dat ze een keer een verkeerde zending met eiwitpoeder hadden. Althans, meende vaag zoiets gelezen te hebben. Waarom pas je je voedingspatroon niet aan? Scheelt al 80 a 90%
De inhoud van diverse huismerkproducten komen niet overeen met wat er op de verpakking staat. Laag eiwit en hoog kh gehalte etcetc.