Hebben er hier meer mensen problemen met @home alias Ziggo..? Ik heb een antal weken geleden abonnenment tv digital totaal aangevraagd. Het pakket is vervolgens pas 1,5 week later boven water gekomen omdat het 5 huizen verder op was bezorgd en die mensen niet wisten hoe ik heette.. Ik had inmiddels al gebeld naar @home en er is toen een nieuw pakket opgestuurd en die is wel bij mij terecht gekomen maar omdat het andere pakket inmiddels boven water was heb ik de nieuwe geweigerd aan de deur en laten terug sturen ( zoals @home mij aan de telefoon had opgedragen)... Nu hadden wij gister geen tv digitaal totaal zenders meer maar gewoon de basis digitaal (e19 melding) Ik bellen en kreeg ik een of andere domme gans (sorry maar ben nog pisst off) aan de lijn en die zegt o je hebt gewoon tv digitaal aangevraagd hoor ik zeg NEE digitaal totaal...pfff Ja en je hebt 2 abonnementen met 1 gewoon digitaal en 1 tv digitaal totaal.. Ik heb 1 pakket dus terug gestuurd dus ik heb 1 abonnement en niet 2.. Het is er op uitgelopen dat ik de hoorn erop heb gegooid want ze was zooooo dom en ik merkte dat ze geen zin had om te werken op zondag en mij fatsoelijk antwoord of uitleg te geven... Nou wou ik via de website alles proberen recht te zetten werken die website's niet... Ik net weer gebeld (ook via een omweg want de telnr van ziggo werkt ook niet) kreeg ik een man aan de lijn en ik weer het hele verhaal uitgelegd zegt die o ik zal je even doorverbinden met wijzigingen en daar wordt het allemaal geregeld... WORDT DE VERBINDING GEWOON VERBROKEN... Ik ben zoooo kwaad want je kan daar tot niemand doordringen en je wordt gewoon niet geholpen... Als ik alles had geweten dan was ik er nooit aan begonnen... Zelfs opzeggen van abonnement kan niet want de site werkt niet... Pffff zo ff me hart gelucht en weet niet of het verhaal duidelijk is maar ik denk als iemand er mee te maken heeft gehad dat die heel goed begrijpt wat ik bedoel... Sorry voor het lang verhaal...
Owwww hou er maar overop....mijn ouders hebben zulke drama's gehad met kpn internetplus bellen. 1 tip vraag een vergoeding als de boel lang niet werkt en je daardoor een tijdje geen tv kunt kijken. Mijn mijn heeft moeder sinds een paar dagen geen nummer weergave meer op haar telefoon. Terwijl ze dat altijd wel had. Zal ook wel weer met @Home/Ziggio te maken hebben.
bij @home er goed op letten hoe het zit met je 2e pakket. bij ons zijn er ook veel fouten gemaakt, kregen een 2e pakket en ook de kosten daarvan doorgefactureerd (het pakket a 40 euro, en volgens hun ook een 2e televisie abo). dit zouden ze terugstorten aangezien wij toch echt 1 abo hebben en niet 2, en bovendien de smartcard nooit in gebruik genomen hebben. uiteindelijk zijn er 6 maanden (en heel veel telefoontjes) voorbij gegaan en kregen we uiteindelijk ons geld weer teruggestort. bij het terugsturen van een installatiepakket ook heel goed je bon/sticker bewaren dat je doos verstuurd is!
O ook zo'n drama dus stelletje @#$$% zijn het daar.. Mijn schoonouders hebben er ook problemen mee gehad want die hebben weet niet hoeveel weken zonder telefoon en internet gezeten omdat ze bij @home/ziggo een totaal pakket aangevraagd hadden...pffff
Ik heb hem gewoon geweigerd bij de postbode dus ik heb geen sticker of bon... Ik heb dus ook niet getekend en hebben ze geen handtekening van mij... Pffff ik zal toch niet ook nog dat andere pakket moeten betalen hé.. Ik heb net 1 pakket betaald en dat zat bij de maandfactuur van deze maand...
Ik zat net de herhaling van kassa te kijken. En daar is Ziggo nieuw op 1 van de klachten top 3. Er schijnen dus heel veel mensen problemen met het bedrijf te hebben. http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=4076452
Op zich niet zo gek, ze zitten middenin de fusie. Hier ook problemen op dit moment. Wij zijn van oud @Home overgegaan naar Ziggo nu. Ik kan sinds de overgang geen e-mails meer versturen naar hotmailadressen. Het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn. Maar ach, ik heb nog nooit echt veel problemen gehad met @Home, dus mij hoor je verder klagen. Helaas is het overal wat... Groetjes, Josien
Ik kan zelfs mijn e-mails helemaal niet lezen. Ik kan niet eens inbox komen omdat de site niet werkt en dat is al een week zo. Ik mag hopen dat er geen belangrijke mails binnen zijn gekomen.
nou kunnen wij ook onze lol op casema word ook over genomen door ZIGGO! mmm we waren net zo blij met casema
blij met de casema? jeetje nou ik dus absoluut niet wat een drama bedrijf zeg! alles wat mis kan gaan gaat daar mis... 3 x zoveel gezeik gehad door een verhuizing wat ze gewoon niet doorvoeren en op een dezelfde adres gewoon stug een half jaar lang 2 aansluitingen doorfactureren terwijl er maar 1 is en ook op brieven niet reageren tot je zo plots een incassobrief krijgt.... bel je dat incassobedrijf op hoor je op de naam casema een diepe zucht en de beste man zegt oh mevrouw u bent de zoveelste al die zo door casema behandeld wordt wij regelen het wel voor u en nooit meer wat gehoord van de casema over die nota
Ik heb al 1,5 jaar @home en weinig problemen gehad. Nu met de overname eigenlijk ook niet. Heb idd het probleem geen mail naar hotmail te kunnen versturen. Maar we hebben keurig een brief gekregen dat er een fusie plaats vind en er wat dingen fout kunnen gaan. Ik wacht dus rustig af.
Wij zitten (zaten) bij Multikabel. Nooit problemen gehad, echt heerlijk. Ik heb ook keurig een brief gehad over de fusie. Ik wacht het dus ook wel even af.
Nou ik heb ook geen brief of wat dan ook gehad over een fusie. Ik heb het via via gehoord. Ze zouden het probleem gisteravond opgelost moeten hebben met de site's werd me verteld maar nog steeds werkt het niet. Pfff zal het ooit weer goed komen?.
Wij hebben van KPN internet en bellen.We hebben ook digitenne van KPN. Op zich geen problemen met het internet, alleen ze schreven teveel geld af, dat was na veel bellen verholpen Het heeft in totaal een half jaar geduurt en nu werkt alles prima.
wij hadden @homer en hebben (bijna) nooit problemen gehaden alsders was het tijdelijk. nu hebben we dus ziggo en grrrr ben het nu al beu en denk er aan om hem op te zeggen. Wij betalen bijna 50 euro per maand en zouden dus recht hebben op ht snelste internet. dit hebben we ook wel maar ipv 24 uur per dag misschien maar 1 a 2 uurtjes en anders is het echt minimaal en kun je net een site openenen maar dat duurt dan wel 1 minnut voor hij er is. ik hoop dat het snel is opgelost want vind 50 euro in de maan dveel geld om te besteden aan iets wat niet werkt dan kan ik net zo goed een paket pakken van 15 euro. wat betreft aan de telefoon hangen, dat hebben we 1x moeten doen bij 2Home en het effect een telefoon rekening van 90 euro ipv 30 euro normaal
Ik heb iig geen moment gehad waarop ik GEEN problemen heb met @home/ziggo Al vanaf het begin dat ik hier woon gaat het finaal mis... geen rekeningen, dubbele abbonnementen(waarvoor je geen toestemming hebt gegeven), gegevens die kwijtraken, post dat niet aankomt... Als je in groningen ofzo woont, of ergens anders waar ze een kantoor hebben, ga daar naartoe. Ze regelen alles ter plekke als ze dat kunnen(in mijn geval uiteraard weer niet).