Gelijk heb je Mijn mannetje en ik hebben besloten om de dag van het concert lekker optijd weg te gaan en daar een nachtje te blijven Stijn kan dan mooi een nachtje bij Opa en Oma slapen.
Nou, die vrienden KUNNEN NIET! *zie mijn eerdere bericht* Ik vind vast nog wel vrijwilligers Veertje, Jij hebt de kaarten al? Ik nog niet...15e besteld. Hmmmm
Ja ik had ze 2 dagen nadat ik besteld had binnen Raar dat je ze nog niet binnen hebt. Misschien heb jij op een andere manier betaald en dat het daar aan ligt.
JAAAA! Ik heb ze ook! Het was de afgelopen 2x niet gelukt (eerste keer in De Kuip wel), maar ik kreeg nu voorrang via VGZ dus meteen geregeld. Heb er zin in!
Ik ga er 13 okt. naar toe. Maar ik moet wel aan het nummer wennen hoor. Heb hem nu een paar keer gehoord, maar ben er nog steeds niet kapot van.
ikke wil ook Zou wel weer super snel uitverkocht zijn. Bwn in 2006 ook naar rosso geweest en weet nog goed dat het internet en alles uren plat heeft gelegen,zal me nix verbazen als dat zaterdag weer gebeurd
Als je lid bent van de nieuwsbrief, dan kan je nu al kaarten bestellen. Ik kreeg net een mail dat de 14e ook is toegevoegd. Dus als je snel bent.
Ik heb maar eens een mail gestuurd...ben benieuwd. Een collega vertelde al van onbetrouwbare zaakjes...maar mijn bevestigingsmail zag er verder wel goed uit. Lijkt ook allemaal wel te kloppen. Ik hoop dat ik ze gauw binnen heb!
Ja, dacht toch echt dat ze bij ons (staat nog maar net op de kaart) niet zouden staken Ze moeten natuurlijk daar vandaan komen waar wel gestaakt wordt. Wat zijn we verwend eigenlijk he, met de post. Als alles met de TNT is opgelost waarderen we ze misschien ook wat meer :-D
Ik heb ze nog niet binnen... Dacht dat het 2 jaar geleden ook best lang duurde hoor... Ik wacht nog even rustig af....