Wij gaan de 20e. Whoehaaaa! Vanmorgen met 4 computers geprobeerd kaarten te krijgen en na 25 min. uiteindelijk beet en superplaatsen.
ik ben in de kuip geweest met Zien, en ik wou dit jaar onwijs graag heen, maar kan helaas niemand vinden die met me heen wil en ik zal niet snel in me eentje heen gaan. Las dat 11 oktober al is uitverkocht. majah volgende keer beter. (heb vanmiddag toevallig de DVD van symphonica is rosso zitten kijken)
@kelly, tis jammer dat ze al uitverkocht zijn anders had je wel met ons meegekunt Hadden we even eerder moeten bedenken, nou ja misschien bij de volgende concerten. Wou manlief niet met je mee?
nee manlief wou helaas niet mee je weet hoe die is hea, hahaha meneer is meer van de sensation black e.d. Is inderdaad jammer majah zo heel veel contact hebben we niet, volgende keer inderdaad beter! dan houd ik je in gedachten
Jaaaaaaa, ik heb ook kaarten. Voor de 20e in de golden circle. Zat er om 10.00 uur helemaal klaar voor en na 10 minuten en met 4 geopende pagina's op internet was ik er door. Ze zijn een cadeautje voor manlief voor zijn verjaardag in november dus die weet lekker nog van niets. Alleen zijn broer wilde niet mee omdat hij de laatste nummers niet zo goed kent. Hij hoefde alleen maar de benzine op en neer en de parkeerkaart te betalen. Het kaartje kreeg hij dan van mij. Maar dan toch niet. Ga kijken of ik oppas kan vinden en dan ga ik lekker zelf.
wij gaan ook op maandag! werk in de zorg dus dat scheelt en man lief die neemt gewoon vrij.. tralalalaal