Marco Borsato, witlicht

Discussie in 'De lounge' gestart door veertje, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ik heb ze vanmorgen besteld! 13 oktober en nu wachten tot ze binnen komen....

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Wij gaan de 20e. Whoehaaaa!
    Vanmorgen met 4 computers geprobeerd kaarten te krijgen en na 25 min. uiteindelijk beet en superplaatsen. :D

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik ben in de kuip geweest met Zien, en ik wou dit jaar onwijs graag heen, maar kan helaas niemand vinden die met me heen wil :( en ik zal niet snel in me eentje heen gaan. Las dat 11 oktober al is uitverkocht. majah volgende keer beter. (heb vanmiddag toevallig de DVD van symphonica is rosso zitten kijken)

4. veertje

veertje Fanatiek lid

@kelly, tis jammer dat ze al uitverkocht zijn anders had je wel met ons meegekunt :D
    Hadden we even eerder moeten bedenken, nou ja misschien bij de volgende concerten.
    Wou manlief niet met je mee?

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    nee manlief wou helaas niet mee :( je weet hoe die is hea, hahaha meneer is meer van de sensation black e.d. Is inderdaad jammer majah zo heel veel contact hebben we niet, volgende keer inderdaad beter! dan houd ik je in gedachten :D

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Ach die mannen ook altijd :D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jaaaaaaa, ik heb ook kaarten. :)
    Voor de 20e in de golden circle.
    Zat er om 10.00 uur helemaal klaar voor en na 10 minuten en met 4 geopende pagina's op internet was ik er door.
    Ze zijn een cadeautje voor manlief voor zijn verjaardag in november dus die weet lekker nog van niets.

Alleen zijn broer wilde niet mee omdat hij de laatste nummers niet zo goed kent. Hij hoefde alleen maar de benzine op en neer en de parkeerkaart te betalen. Het kaartje kreeg hij dan van mij.
    Maar dan toch niet. :(
    Ga kijken of ik oppas kan vinden en dan ga ik lekker zelf. :D

8. wij gaan ook op maandag!

werk in de zorg dus dat scheelt en man lief die neemt gewoon vrij..

tralalalaal

Deel Deze Pagina