wie gaan er allemaal? ik ga vrijdag 20 okt al...donderdag avond effe shoppen voor iets roods om aan te trekken....tja je moet van de gelegenheid gebruik maken om te shoppen of niet?
M'n hubbie en ik gaan de 28ste ! Heb er nu al zin in! Alle anderen die gaan ook heeeeeeel veel plezier gewenst!
hihi net als paul de leeuw, je setje in de wasmachine met rode verf poeder. klaar is kees..nog roder kan niet..
Hallo, Ik ga 29 oktober en 4 november! Ben erg benieuwd en heb er hartstikke zin in! Moet ook nog ff snel wat roods scoren!
Mijn zus gaat de 29e samen met haar man. Ze hebben een VIP treatmend Met eten en alles erbij, lekker hoor. Zou ik ook wel willen hahaha. De kids komen hier lekker logeren. Ook gezellig toch
Ik ga de 29e. Ik heb een wit shirt met aan de voorkant MAR en aan de achterkant CO. M'n vriendin heeft voor CO en achter MAR. Met rode letters natuurijk. Ik heb er zooooooooo'n zin in. Ben in 2002 en 2004 ook al in de Kuip geweest. Echt super!
donderdag de 26ste gaan wij! We hebben VIP kaarten! Yes! Dus vooraan in Arnhem. We maken er een dagje uit van hapje, drankje en natuurlijk in het ROOD
Ik ga 21 oktober, geheel onverwachts we hebben kaarten gekregen van de werkgever van mijn man. Piglet
vandaag is lalalalallala.................. ik ga vanaaf..heb er nu al zin in..ik woon in nijmegen, dicht bij gelredome dus, maar omdat er flinke file verwacht wordt, zijn we nu aan het dubben, trein of auto... maar zin dat ik heb. gisteren bij DIDI nog een gaaf rood vestje gescoord.ik kan er tegen aan gr bengel