Het was SUPER! We hadden ook echt mazzel want we mochten onze staanplaatsen omruilen voor zitplaatsen! Wij hebben de borden gevolgd (Parkeren Marco Borsato) en toen stonden we ergens in de middle of nowhere maar werden keurig naar het gelredome gebust! Terug ging ook pima (alleen was de bus iets voller haha)
Wij hebben ook helaas staanplaatsen. Ik neem de rolstoel van me moedermee haha kan echt geen avond meer staan dus doen we het maar zo helaas. Had wel zin om mee te springen.
Hé Fleur, Grote kans dat je dan op de rolstoeltribune beland. Wij gingen gisteren met 9 man en mijn moeder kan geen hele avond staan, dus ook de rolstoel mee. We hadden veldkaarten, maar dat was niet verantwoord volgens de beveiliging met een rolstoel en dus konden we daarheen. Hun redenatie was wel logisch, want als er paniek uitbreekt, struikelen mensen over die rolstoel etc etc, zelfs als je helemaal aan de rand van het veld staat. Nadeel is dat er maar 1 begeleider bij mag, maar toen stond de rest gewoon een metertje lager en hebben we ENORM genoten. Je kunt het trouwens wel supergoed zien vanaf die rolstoeltribune, maar meedansen is er dan niet bij Heel veel plezier vanavond!
Dan kijk ik daar wel na. Heb vorige week al vier uur rondom Arnhem in de file gestaan. En ik hoefde er alleen maar langs
Het was helemaal te gek! Super sfeer, muziek was TOP, iedereen ROOD idd kortom een geslaagde avond! M'n stem heeft door het zingen een fikse deuk opgelopen We waren rond 4 in Arnhem ..nog ff geshopt> mooie vazen gekocht en een terrasje gepakt ..het was mooi weer! Rond 7 hebben we de auto in de woonwijk nabij het stadion gezet en dat ging prima. Na afloop van het laatste nr gelijk weggegaan..ff flink doorlopen 5 min naar auto en snel weg. Joepie helemaal goed.. , want later op de radio hoorde we bij radio 538 dat er allerlei fans vast stonden daar. Voor die nog moeten gaan... Geniet ervan! Het is de moeite zeer zeker waar! Mirre
Na afloop van het laatste nr gelijk weggegaan..ff flink doorlopen 5 min naar auto en snel weg. Joepie helemaal goed.. , want later op de radio hoorde we bij radio 538 dat er allerlei fans vast stonden daar. hoi mirre, ik begrijp dat jij gister bent geweest? wat was bij jou het laatste nummer? want ik ben gister geweest en marco is 2x terug gekomen om weer te zingen.
Klopt gisteren geweest. Wij zijn gelijk na het nummer met Lucie Silvas samen weggegaan (hun nr 1 hit!) Misschien dat er daarna nog iets kwam, maar hij was al een keer weggeweest dus we gingen er vanuit dat dit de toegift was! Wat was het laatste nummer?
nee klopt dan heb je idd niets gemist, na dat nummer kwam de aftiteling op de schermen. Geweldige avond he?
@Zonnetjes, Het was echt geweldig! Dacht al dat we niks gemist hadden...en als het zo geweest was..ach tja ik was tevreden!
o wat was het gaaf he, ik was samen met 6 andere vriendinnen geweest en geparkeerd bij het geldre dome. we waren met ongeveer een half uur weg daar (met het naar buiten lopen en wegrijden). was wel laat thuis dus vandaag erg vermoeide dag zeg, maar als ik dan weer aan het concert denk, dan maakt dat mijn hele dag weer goed
Nog 1 nachtje slapen! Heb er echt zo'n zin in! We gaan om 14.30 uit Groningen weg en hopelijk kunnen we daar een beetje in de buurt parkeren. Weet iemand of het Gelredome in de buurt van het centrum is en of je daar dus even iets kunt gaan eten?
Ja het centrum is dichtbij Je kunt het beste je auto bij het station in Arnhem parkeren, je kunt op het station een speciaal retourtje kopen voor de bus naar het Gelredome, kosten: 2 euro... Je kunt dan lekker even de stad in gaan in Arnhem, en dan vanaf het station de speciale bus pakken...
Whoeaaaaah...ja hiero mega fan van Marco en ik ga morgen! \/ Eindelijk mijn zinnen even verzetten en even niet aan buikkrampen en wel of niet zwanger denken! Morgen swingen en zingen...marco here i come! (sorry, het zullen de hormonen wel zijn hahahaha) Liefs, Borsatofan
Jaja...man en ik hebben beide een rood outfitje gescoord!! We zijn er klaar voor! *geen rode broek erbij uiteraard*
Op het terrein van het Gelredome en binnen, kun je officiële shirts kopen van het concert... spagettitop is 25 euro tanktop 25 of 30 euro Shirt is 30 euro Sjaaltje is 15 euro Trui is 45 euro En uiteraard zijn ze ROOD
Hey meiden! Ik ben gisteren geweest en ohhhhhhhhhhhh! WAT WAS DAT GAAF ZEG! Echt een mega show! De sfeer was geweldig, het stadion helemaal rood en wat ik helemaal een hoogtepunt vond was het optreden met Andrea Bocelli! Wat kicken zeg, echt kippevel! Ik las trouwens net dat Marco met Luci eindigde donderdag? Gisteren deed hij daarna nog Binnen en daarna nog een stuk van Rood?! Misschien wel omdat gisteren de dvdopnames waren, dat zou natuurlijk kunnen.... Iedereen die nog gaat, geniet ervan, het was echt een onvergetelijke avond!
gister was marco in shownieuws, stukje van zn optreden, dat ik dus helaas heb gemist... ben al aan het zoeken geweest op google, kan iemand me helpen een link te vinden zodat ik de herhaling kan zien?
Ik las trouwens net dat Marco met Luci eindigde donderdag? Gisteren deed hij daarna nog Binnen en daarna nog een stuk van Rood?! hoi, ik snap bovenstaande niet echt... ik ben donderdag geweest en toen heeft ie idd met luci gezongen (of ie met haar is geeindigd weet ik niet meer), maar heeft toen ook binnen gezongen. hij begon de show met "vandaag is rood..." en op het laatst deed ie ook nog een stukje rood. hij is 2x terug gekomen. maar de show was idd geweldig he?!