Wie heeft er gisteren nog meer dat filmpje van Marco Borsato bij de 3fm awards gezien. Ze lieten het zien bij De Wereld Draait Door. Ik kan niet met zekerheid zeggen wat hij aan het doen was met die blonde dame, maar het zag er wel dubieus uit...
Ik heb het gezien. Maar kom op, denk je nou echt dat Marco Borsato vreemd gaat in een volle zaal? Het lijkt me heel erg sterk.
Ik vond het er helemaal niet dubieus uitzien. Ik vond het gewoon lijken alsof hij net iemand omhelsde, of drie kussen had gegeven of zoiets. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje flauw, zo suggestief en gewoon stemmingmakerij.
Ik heb geprobeerd de link te vinden, maar helaas, het enige wat ik kan vinden is de complete aflevering van DWDD van vrijdag.... Het lijkt me idd ook sterk dat er iets heel spannends aan de gang was, maar vroeg me gewoon af wat jullie ervan dachten. De blonde dame scheen trouwens weer de vriendin van Dinand Woesthof te zijn (dit kwam ik tegen op zoek naar de link van het filmpje)
Marco omhelst iedereen, is een echte knuffelbeer....niets mis mee dus geen buitenechtelijke toestanden... Hahahaha