Nou, daar baal ik echt van!!! Zit overal op te schrijven dat ik zaterdag achter kaarten achter moet gaan (zodat ik het niet vergeet) en nu zijn ze dus gewoon al eerder te koop! Het is ook altijd hetzelfde.
Heb net ticketpoint gebeld en die zeggen "Nee hoor, echt morgen! Alleen de fanclub heeft nog maar kaarten" BAH!
nou ben egt niet van de fanclub sorry en we hebben egt kaarten voor de zondag erna want de zaterdag was uitverkocht liefs mandy
Het nummer 0900-9393 wat Mandy opgaf is overigens van ticketbox en niet van ticketpoint. Op de site van ticketbox lees ik echter dat kaarten NIET online of telefonisch te bestellen zijn, maar alleen via de verkooppunten. Raar!
Ik ben jaloers, Ik wou ook heel erg graag heen maar ik heb besloten om het niet te doen ivm met mijn zwangerschap, ik heb namelijk gehoord dat harde geluiden niet goed zijn, Ik heb gehoord dat er weer een dvd van uit komt dus dan schaf ik die tegen die tijd wel aan en dan kan ik er ook nog een beetje van genieten .. Ik ben er gelukkig in de kuip wel bij geweest maar ja je kan helaas niet alles hebben..
hey maryloes, pcies we hadden gebeld of het waar was of we kaarten konden krijgen en dat was wel het geval! dus vandaar... liefs mandy
Nou word ik helemaal niet goed! M'n vriendin belt ticketpoint en die kan ze wel gewoon al kopen!!! Nou ja, beter, WE GAAN!!!!
Vind het echt heel vaag. Tegen mij deden ze echt of ik gek was en m'n vriendin besteld ze zo even. Ben er wel blij mee maar vind toch eigenlijk dat als er 20 mei voor staat, ze dit ook aan moeten houden. Toch?? Nee, bijna alles was al weg. Wij gaan de donderdag.
ja dat vond ik dus ook vaag!! omdat zaterdag de verkoop officieel is! misschien staan we op de reserveringslijsten misschien zien ze het zo??? kheb geen idee, weet alleen dat ik ga liefs mandy
Raar, heb net ook gebeld, maar kreeg te horen morgen vanaf 9.00 uur Nou ja, probeer het morgen wel en anders pech gehad. Er zullen denk ik nog wel wat data bijkomen als het zo snel uitverkocht is.
Ik denk dat ze morgen meteen beginnen met de extra concerten. Er waren vanmiddag nog een paar (slechtse) plaatsen te koop voor de donderdag en zondag.
alsof ze er gwoon mensen uitpikken... de eerste 10 bellers maar niet, maar nummer 11 krijgt kaarten en dan weer 10 niet... raar hoor!! vaag tog!! liefs mandy
Ja erg vaag, ik zit ook al de hele tijd te wachten op de kaarten en hoorde inderdaad al geruchten dat het uitverkocht zou zijn op wat slechte plaatsen na. Ik heb wel een mail gehad vd wachtlijst dat ik morgen al om 8 uur kaartjes kan reserveren (online) denk dat ik dat maar ga proberen en anders maar hopen op dat extra concert....
Tipje: inschrijven op de nieuwsbrief op de site van Marco. En voor nu: Gewoon bellen en dan heb je ze zo te pakken. Maar bijna alles is al op, dus het heeft totaal geen zin om morgen om 6 uur voor een verkooppunt te gaan liggen met je slaapzakje. Denk inderdaad dat er heel snel meer concerten bij komen. Misschien inderdaad morgen al wel. Ik gok op nog 6 extra concerten. Wat denken jullie?
minimaal! me scjoonzussiej zwaar in de stress die probeert al vanaf gisteren maar ze krijgt niemand te pakken of er wordt gezegd neehoor mevrouw morgen!! wat een .... ze is nu weer aant bellen!! liefs mandy
ik probeer het al niet eens zo, heb geen zin om 5e rang te zitten. Dan kijk ik liever de dvd straks Ik ga gewoon morgen om 8 uur voor mijn pc-tje zitten en probeer dan wel wat te reserveren en anders inderdaad de extra concerten ik dnek dt er minimaal 2 extra concerten bijkomen. (vrijdag lijkt me wel iets dus marco doe maar op vrijdag een extra concertje )