marco borsato!!!!

Discussion in 'De lounge' started by mandy80, May 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Don't worry, ik lees net op de www.borsato.nl dat er zelfs al extra concerten (meervoud idd) in de verkoop gaan om 9.00. Dussss toch maar dat slaapzakje pakken en hopen dat het vannacht niet te hard regent en stormt...

2. Roxy

Roxy Lid

Dec 22, 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Woh wat leuk om berichten over Marco te lezen, tja en ook wij gaan zaterdag 28 oktober naar hem toe.

Ik hoop dat ik me tegen die tijd heel goed voel, want ik wil er toch wel heel erg graag bij zijn.

We zitten in vak 106 :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

JOEHOEEEEEEEEE
    YES YES YES!!!

Ondanks computerstoringen in de Primera.....

10 KAARTEN VOOR MARCO BORSATO!!!

We houden ons aan de dresscode en staan in het voorste gedeelte van het veld!
    Wilden eigen zitplaatsen maar gaan hier absoluur mee akkoord!!

21 Oktober wordt de dag!! Nog een week eerder dus en...op zaterdag!

Elmo is blij, kon wel even iets leuks gebruiken om naar uit te kijken!!

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Joepie wij gaan ook!!!!!!!!!!!!

Eindelijkna een hele dag proberen op internet en vanmorgen in de winkel gestaan (was nr 3 en had toch geen kaarten!!!!!!! :( ) heb ik nu net nog kunnen boeken!!! :D
    Ben helemaal blij :D We gaan de 22e en zitten in vak 212. En wi weet zitten we tegen die tijd wel in rode zwangerschapskleren ;)

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Vanochtend om 8.00 natuurlijk meteen geprobeert, maar de hele site lag plat natuurlijk. Maar een half uurtje later kwam ik er opeens wel door! Wij gaan 1 november en we hebben kaarten voor het gold vak, joepie!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gisteravond heeft mijn vriendinnetje nog kaarten weten te regelen voor vak 119 (4 november).
    De kaarten voor het veld gaan dus in de verkoop (via via)

Nog blijer, hier wilde we zitten!!

Elmo

7. bengel

bengel Niet meer actief

ook ik ga..mijn vriendin belde me dat ze wilde gaan of ik meewil...als t goed is ga ik 20 okt...
    YES

Share This Page