Ik vind finnin ook een beetje vreemd klinken. Finn daarentegen vind ik wel heel leuk! Ik heb dus op Fedde gestemd.
Finnin vind ik heel raar, net of je stottert, of je toetsenbord blijft hangen. "Gewoon" Finn is ook niet mijn smaak. Fedde vind ik wel leuk.
Finnin? Is dat een zelfbedachte naam? Sorry, ik vind hem vreselijk... Net alsof je een spraakgebrek hebt of heel erg origineel wilt zijn. Ik kies dus voor Fedde.
Fedde! Dacht dat je een schrijffout had gemaakt met Finnin en dat het Finn moest zijn. Finn vind ik dan wel leuk!
Finnin is niet zelf bedacht. Het is een Ierse naam. Finn vind ik een stuk leuker dus ik heb op Fedde gestemd. maar als jij Finnin mooi vind moeten anderen de naam maar leren kennen toch
finnin.. tja ik zie mezelf dat niet roepen in een speeltuin hoor.. wordt je toch raar aangekeken denk ik fedde vind ik leuker.. dus ook daarop gestemd
Finnin word altijd afgekort naar vind en klinkt een beetje als finn kom er in beetje raar. fedde vind ik wel heel leuk. maart als finnin de naam is lekker doen jullie kindje jullie naam
Ja vind finn niet leuk bij onze achternaam die ook erg kort is!vind het wel een erg leuke naam Dus vandaar finnin of finnan!! Maar fedde vinden we ook een erg leuke naam!
Ik ken Finnin wel als Finnan. Gespeld Finnan vind ik hem mooi.. Finnin ziet er voor mij wat gek uit Finnian zou ook nog kunnen.. al vind ik persoonlijk Finnan dan leuker.