We zijn vroeg maar aangezien we een tweeling verwachten en natuurlijk nog niet de geslachten weten zijn we al met de namen bezig leuk maar heel moeilijk, wat vinden jullie van de volgende namen in de poll?? We houden van korte, stoere, niet nederlands klinkende namen.. dus andere suggestie's zijn welkom!
Ik vind Aiden en Owen het leukste klinken in het Engels (Nathan vind ik de laatste tijd véél leuker in het nederlands dan in het engels) Owen is een naam die ik al een tijdje leuk vind en ook Aiden vind ik super!
Ja, Nathan zou ik wel op zijn nederlands uitspreken. Wat ik jammer vind is dat Aiden zo op Jayden/Hayden lijkt, want deze namen vind ik weer helemaal niet mooi. Ik hou wel van engelse namen, maar niet te amerikaans en ben bang dat owen en aiden dat weer zijn. Moeilijk hoor...
Ow dat vind ik niet... ik vind het écht engelse namen... Nadeel van Aiden vond ik zelf alleen de klank 'Eden' - een meisjesnaam. Ondanks dat blijf ik het een prachtige naam vinden, die ook wel wat bekender en meer gegeven wordt inmiddels.
ik ken eden als meisjesnaam (nl-s uitgesproken) maar als ik wat google lijkt het erop dat het in Belgie wat gebruikelijker is, dan hier in NL, om het zo uit te spreken. (ik ben oorspronkelijk een brabantse --> komt aardig in de richting van Belgie toch ? ) Eden Eden is een Hebreewse meisjesnaam. Het betekent `zalig paradijs`.
Ja het is toch 'de tuin van Eden' of zo? Uit de bijbel.. dus heel letterlijk. In NL heb ik de naam nog nooit gehoord.
Ik vind alledrie de namen mooi, dus aan mij heb je niks Maar stel dat het 2 jongens zijn, dan vind ik Nathan in NL niet combineren met de 2 Engelse namen.
Bedankt voor jullie reactie's! Ik ben er alleen nog steeds niet over uit welke naam nou het leukste is.. gelukkig hebben we nog ff.. en misschien zijn het wel meisjes
Heel eerlijk? Alle drie vind ik het leuke namen, dus was moeilijk te stemmen Heb Aiden gestemd, maar vind Nathan en Owen eigenlijk net zo leuk! (denk niet dat ik je nu heel erg behulpzaam ben )
Nathan!!! Zo gaat onze zoontje heten, maar Aiden vind ik ook heel mooi wilde eerst zelf Ayden maar Nathan vind ik toch net wat mooier (wel Ned. uitspraak)