Wij willen onze baby graag met de tweede naam gaan vernoemen. Voor een meisje hebben de namen Jansje, Maria en Petronella samengevoegd tot Jenna. Niet geheel onbelangrijk, we houden niet van vreemde niet bestaande namen die je altijd zal moeten spellen als je je ergens inschrijft. Vinden dat al vervelend bij onze zoon zijn we achter gekomen, terwijl die een naam heeft die we uitspreken zoals je het schrijft. Voor een jongetje vinden we het dan ook echt enorm lastig. De namen die we voor hem in 1 naam terug zouden willen zien zijn Gerardus, Willem en Johannes. Ik kan er echt helemaal niks mee... Iemand hier suggesties? Ow, manlief heet Sven Rudolfus, ik heet zelf Floortje, dochter Megan Fabienna en zoon Jalmari Veli. Jenna vonden we leuk gezien Fabienna bij onze dochter dus als het ongeveer zelfde klank als Veli kan zijn (okee, verder geen wensen meer sorry!)...
Thanx voor het mee denken...! Vinden het allebei beetje te oud klinken. Gilles vind ik dan wel weer leuk, maar manlief niet. 😕 Pfff, gelukkig hebben we nog ff.
Van de letters van Gerardus, Willem, Johannes kan ik maken : Dani Jari Jamie Juri Andi Swen : als vernoeming ook naar je man Simon Silas Owen Olle Odin Nolan Nils Nelson Morris Misha Miro Milan Merlin Mauro Mason Marlon Mano Magnus Junior Julian Joris Joël Jesse Jelle Jarmo Ingo Ilan Hermes Guido Gino Eloi Dorian Dion Diego Dario Daniël Angelo Adam Leon Lennard Leander Lauro Lasse Lando Linus Logan Remo Raoul Ramon Rowan Roman Roald Damian Wendel Misschien heb je er wat aan
Thanx! Daar staan toevallig ook wat namen tussen die we mooi als eerste naam vonden! Dus dit helpt ons enorm. 😉