Hoi meiden Neem nooit een abbo bij telfort want als je toestel het niet doet dan kunnen ze je niet op een normale manier helpen. Het komt er op neer dat ik vorig jaar een abbo heb verlengt voor 2 jaar met een Samsung galaxy s2 mooi toestel maar deze deed vanaf het begin al niet super goed. Hij is dus in totaal al 3 keer opgestuurd en krijg hem dus ook al 3 keer weer terug er er is niks mee gedaan in totaal ruim 6 weken per keer me toestel kwijt maar wel door betalen voor dat toestel. 2 wegen geleden weer terug naar de winkel en na veel wikken en wegen kreeg ik een ander toestel alleen bij thuis komst bleek dit toestel maar 250 euro te kosten en mijn s2 626 euro die vent had tegen mij gezegd dat het een gelijk waardach toestel was wat dus niet klopt dus ben ik op internet op de telfort site gaan kijken voor de kosten ik betaal voor mijn s2 50 euro per maand en met dat nieuwe soort van gelijke toestel dus maar 24,50 per maand dus ik betaal gewoon het dubbele voor zo goedkoop toestel. Oplichters zijn het. Als je belt word de tel erop gegooit als het te moerlijk word . En in de winkel zeggen ze dat ze niks meer voor me kunnen doen dus belaat ik dus nu voor een goed koop toestel dus de helft teveel ik voel me zo opgelicht. Ook de kosten die gewoon door gaan toen mijn toestel gemaakt zal worden heb ik betaald EIGELIJK betaal ik nu dus al bijna een jaar voor een kapotte telefoon en telfort doet er niks mee. Ik heb 2 weken geleden een aangetekende blijf met me verhaal en eis naar telfort gestuurd maar ze vertikken het te tekenen ik vind dat telfort contract breuk pleegd. Nu krijg ik weer een sms voor een tel rekening dat ik maar weer 52 euro moet betalen voor een toestel die ik niet eens meer heb want mijn s2 is in beslag genomen door telfort en dat gelijkwaardig toestel heb ik niet gebruikt zit zelfs nog helemaal in gesloten verpakking. Ik wil jullie er voor waarschuwen om geen abbo te nemen bij telfort en als je er 1 al heb. Stop er dan zo snel mogelijk mee telfort is een oplichters bedrijf met leugens en belofte die ze niet na komen en vervolgens niks doen voor problemen ze willen alleen maar geld verdienen maar helpen nee dat doen ze niet. Ik ben er ingetrapt en wil iedereen waarschuwen om niet het zelfde mee te maken want dit gun je bijna niemand ik ben 100 de euro's lichter en heb nog steeds niet waar ik recht op heb
Ik ken het ik wacht nu al 9 weken op mijn s3 als je belt weet niemand waar hij is en wordt je oneindig doorverbonden (hij is ter reparatie)
Pas maar op krijg je hem terug met krassen erop had ik de laatste keer toen kreeg ik me s2 terug met diepe krassen.
Ik vind het vervelend dat je deze ervaring hebt en klopt ook niet. Alhoewel ik vermoed dat je oude telefoon op dagwaarde gelijkwaardig is aan je nieuwe toestel. Wrs hebben ze dat niet goed uitgelegd. Zeg ook niet dat ik het er mee eens ben hoor. Maar je had je telefoon ook bij een extern bedrijf kunnen laten controleren of repareren. Je betaalt bij Telfort toch kosten om hem op te laten sturen? Dat is de reden waarom ik mijn telefoon extern heb laten repareren toentertijd. Vond die kosten om alleen op te sturen al veel te hoog en dan weet je nog niet eens wat er nog meer evt aan kosten bij kunnen komen, want die krijg je later te horen. Maar ik ben verder wel erg tevreden over ze en zit echt al jaren bij hun. Dus nee ga mijn abonnement niet opzeggen omdat jij een rotervaring hebt gehad. Snap je frustratie wel hoor.
Misschien kan je het nog op laten lossen door een bericht neer te zetten op www.klachtenkompas.nl maar op de site staat al, dat telfort een slechte service heeft..
herken het totaal niet. al jaren abbonement bij telfort. pas weer iets moeten veranderen en alles keurig netjes geregeld
Ik wil jullie er voor waarschuwen om geen abbo te nemen bij telfort en als je er 1 al heb. Stop er dan zo snel mogelijk mee telfort is een oplichters bedrijf met leugens en belofte die ze niet na komen en vervolgens niks doen voor problemen ze willen alleen maar geld verdienen maar helpen nee dat doen ze niet. Ik ben er ingetrapt en wil iedereen waarschuwen om niet het zelfde mee te maken want dit gun je bijna niemand ik ben 100 de euro's lichter en heb nog steeds niet waar ik recht op heb[/QUOTE] dit laatste gaat natuurlijk ook nergens over. snap dat jij baalt dat het bij jou niet goed gaat maartelfort zijn geen oplichters natuurlijk. is een heel groot bedrijf en echt niet een of andere vage webshop. misschien ( weet ik niet hoor) ligt het er ook aan de manier waarop je jezelf opstelt aan de telefoon?
Hier hetzelfde, maar ik heb slechts een sim-only abbo. Maar ik snap wel dat je er goed van baalt, hopelijk helpt je aangetekende brief.
Ik heb ook alleen maar goeie ervaring met telfort, maar ik snap je frustratie hoor Maar is dat niet overal zo? Ik weet bij mijj broertje is namelijk vodafone nogal negatief met name over de service...
Kan je niet de zaak aankaarten bij de Geschillen commissie. Het is trouwens wel belangrijk wat het repaircenter zegt over de oorzaak van het defect. Is dit 'waterschade' want deze schade en val-stoot-druk schade valt niet onder de garantie. Dat je na een jaar een vervangend toestel krijgt van ze van 250 euro vind ik trouwens heel schappelijk. Heb zelf ook de S2 en die is na een jaar niet eens 250 euro meer waard hoor. Dus dat je telfort volledig de grond in boort vind ik wel een beetje overdreven.
Ik weet niet wat het probleem is met je telefoon, maar als je het probleem van je telefoon even googled misschien dat je daar een "oplossing" kan vinden en op die manier de telefoon weer werkend kan krijgen? En het kan wel kloppen dat je een toestel krijgt van een waarde van 250 want heb het net eff zelf gegoogled, deze telefoon word 2e hands namelijk voor 250 aangeboden, en de dagwaarde van de telefoon zelf nu in een winkel is ongeveer 330. En bedrijven gaan natuurlijk wel voor de goedkopere optie
Ik vind telfort ook een waardeloos bedrijf met een uiterst slechte klantenservice. Mijn man was tot een paar jaar geleden klant, sindsdien weg en we gaan nooit meer terug naar hun. En inderdaad bij hem gooiden ze ook gewoon de haak erop als ze niet verder wilden helpen. Echt totaal niet klantvriendelijk daar.
Mijn s2 is al vanaf het begin een prut toestel dus de waarde toen 626 euro was het toen al niet waard ik heb geen leen toestel maar ik betaal deze af en dan verwacht je toch echt een goed toestel en dan een toestel krijgen die nog geen 250 euro waard is en nog niet eens de zelfde optie's heeft als de s2 vind ik dit toch echt oplichting. Het toestel heeft geen waterschade of wat dan ook de klachten die ik heb over mijn tel zijn hij gaat zelf uit zonder opdracht dus hij licht op de tafel en hup uit en gaat dan weer aan maar ja dan ben je niet bereikbaar want dan bleef de s2 hangen op het opstart scherm me aansluiting van de oordoppen was al kapot toen ik hem nieuw uit de doos haalde hij heeft me sd kaart gewist en kapot gemaakt hier stonden heel veel persoonlijke foto's op. Dus al vanaf het begin doet de s2 al raar ik ben meerder keren gelik in de winkel geweest met de klachten maar ze kennen de klacht niet dus bestaat deze ook niet. Dus ik vind de reacties van sommige die zeggen dat een telefoon van nog geen 250 euro heel schappelijk is. Mijn s2 is al kapot van af het moment dat hij uit de doos komt dus 626 euro waard en niet 250 euro omdat hij dat nu moet kosten. Ik weet wat telfort doet hoor in april verloopt me garantie en dan heb ik geen poot om op te staan. Ik heb trouwens me tel laten opsturen via telfort maar ook zelf en word dan na gekeken door een bedrijf wat teleplan heet dus niet door telfort zelf hier heb ik ook alle kosten voor betaald maar ook gewoon de kosten van mijn tel s2 toen ik hem niet had dit dus in totaal 3 keer 6 weken. Ook gebruik ik nu een heel oud toestel en betaal dus alsnog voor mijn s2 en heb de s2 niet eens meer in mijn bezit belagelijk dan dat ik er nog voor moet betalen. Vi d ja mer dat mensen mij niet snappen maar als dit je zelf over komt dan snappen sommige van jullie het mischien wel. Denk maar zo je koopt een Volkswagen golf een dure auto met alles erop en eraan en daar betaal je voor maar je rijd in een heel oude afgestrapte auto van meer dan 20 jaar oud . Dit is het zelfde mischien moeten jullie het zo lezen. Ik voel me heel erg opgelicht en boos dat ik nu dus veel geld betaal voor iets wat ik niet heb . En er vanaf komen lukt op een Mannier niet . Ik ga net zo lang door met telfort tot dat ik of me gelijk heb en dus minder ga betalen of dat ik van me abbo af ben. Voor de gene die wel tevreden zijn heel fijn en ben blij voor jullie maar wacht maar tot er ook een probleem komt met een telefoon dan is telfort niet meer zo aardig . Ps kijk een op Google hoeveel klachten er zijn over telfort en klachten over telfort als oplichters ik ben niet de enigste namelijk er zijn en nog wel 1000 de met zelfde verhalen en klachten als ik. Nogmaals ik voel me onwijs opgelicht en baal dat ik zoveel moet betalen voor niks. Hoop dat mijn kant van het verhaal ook word gesnapt.
doe es even rustig joh.... ik snap dat als je zo ook bij telfort aan de telefoon doet hun de hoorn erop pleuren ( ) ik begrijp nog maals heel goed dat je baalt, heb je alle reden toe maar wat ik al eerder zei: hier ook weleens een probleem gehad en is toen keurig opgelost. ik deel je mening dus (nog) niet. wat wil je nu dat iedereen het met je eens is? dat is niet meid. probeer als je wat gekalmeerd bent nog eens 1x rustig te bellen met telfort. je maakt mij echt niet wijs dat als je zelf beleefd blijft hun de hoorn erop gooien. succes
Ik bel bij a ieder dag elke dag worden er dingen beloofd en de volgende dag krijg je weer iemand anders en die ZEGD dan dat die belofte niet mag en een ander zegt dan weer wat anders en als je dan naar de leiding gevende vraagt dan word de telfoon erop gepleurd. Als je op Google eens kijkt bij klachten dan gebeurt dit niet alleen bij mij maar bij nog honderden mensen. Jij zal het trouwens ook niet leuk vinden als dit jou over komt . En zal dan ook boos zijn dat je tevreden ben prima maar kijk op Google hoeveel klachten en gedoe reis met telfort ik wil meiden alleen maar waarschuwen om niet in het zelfde schuitje te komen als ik. Ik mag EIGELIJK geen stress maar ja ik kan niet anders dan dat ik elke dag met telfort bezig ben en het enige wat er gebeurt dat zijn beloftes en die niet waargemaakt worden en ik dat ik maar door moet betalen voor iets wat ik niet heb. Wat ik al zei net je betaald voor een Volkswagen golf en je rijd in een afgetrapte auto die niks meer waard is maar je betaald voor die Volkswagen dit gebeurt mij dus nu met me telefoon dit heet gewoon oplichting hoor.
Als jij vind dat ze niet kunnen leveren waar je voor betaald, zou je in principe onder t contract vandaan kunnen. Hebben wij bij tele 2 gedaan
ik lees telkens maar dat je ondertussen voor je toestel betaald. Euh.... je betaald 90% van de kosten die je momenteel hebt voor het bellen hoor. Niet je telefoon... Dat hoor ik mensen zo vaak zeggen! Tuurlijk is een percentage van wat je betaald een stukje dat je af betaald aan je telefoon. Maar het klinkt nu wel heeeeeel overdreven.
Ik heb 9 jaar in de telecommunicatie gewerkt. Kan je vertellen dat je niet onder het abonnement uit gaat komen. Het verkooppunt is de plek waar je moet wezen want zij hebben je het toestel geleverd. Telfort is aanbieder van het netwerk/abonnement. In principe heeft jouw klacht daar niets mee te maken maar het toestel, deze is niet goed. Verkoper van dat toestel dient dus probleem op te lossen, niet Telfort. Dit is een fout wat heel veel klanten maken. Ze zijn boos op de aanbieder van het telefoonabonnement terwijl het verkooppunt het probleem is.
Vervelend zo'n ervaring, lees ook dat je echt heel erg geirriteerd en boos bent (logisch). Ik denk echter dat sommigen wel een punt hebben, als je zo aan de telefoon bent dan is het ook lastig om iemand te helpen. Ik heb zelf ook op de klantenservice gewerkt en ik wilde heel graag mensen helpen, maar heel soms waren mensen zo boos (en daardoor ook heel onbeschoft) dat ik ze niet kon helpen. Een optie (die bij mij bij hi! heeft geholpen na een drama met het toestellease) is op twitter of facebook telfort taggen. Hi! webcare heeft een gedoe (wat bij mij al bijna 3 mnd liep) binnen 1 week opgelost. Overigens werkt Hi! ook samen met Teleplan. Oww en gewoon maar de helft van je abonnement betalen zou ik persoonlijk niet doen. Ze sluiten je af, want je hebt een contract getekend met hierin een betalingsverplichting.