Het zit er al aan te komen...de kerstdagen!!! jeeeeeeeeeyyyy wie is er al begonnen met de versiering? of wanneer zijn jullie van plan dat te doen? hier nog niet begonnen, ik denk dat ik dat pas rond de eerste week ofzo van dec. ga doen. dit jaar geen kerstboom want kleine ukkepuk zal dat veeeels te interesant vinden.
in de week van 6 december wil ik zo langzamerhand gaan kijken wat we allemaal hebben... ik kan het gelukkig op zolder rustig uitzoeken want die is er groot genoeg voor... en dan ook iedere dag iets leuks neerzetten maar in het weekend gaan we met zn 3tjes de kerstboom opzetten... je hebt bij de leen bakker/kwantum van die miniboompjes met licht er al in en plastic kleine balletjes.. is dat misschien een optie als kerstboom-idee???
Hier is het huis al in kerstsfeer, maar ja hier bestaat de sint ook niet. Ik heb wel een kerstboom maar dan met allemaal plasticballen en pluche kerst versieringen. Dan is het geen probleem als Daan aan de boom zit. Vind het heerlijk hoor die sfeer
sommige dingen ga ik deze week al naar zetten (is meer de verlichting enzo. de kerstboom is uit gezocht en word 3 dec geleverd door de bomen boer. fynn moet gewoon van de boom afblijven dat heeft hij te leren. en gebruik dan ook mijn glazen ballen
Ik wil het 6 december gaan neerzetten. Ik heb plastic ballen, maar dat komt ook omdat er een pup in huis komt vanaf dat weekend
Na sinterklaas pas, en ook echt niet meteen de dag erna. ik vind het zo iets belachelijks dat het allemaal steeds maar eerder moet... nog even en heel het sinterklaas feesst is verdwenen...
hier ook zo, ik ga niet alles weg halen, heb de boom vorig jaar tijdens dr slaapje opgezet en ze heeft er niet eens naar omgekeken. Haar litte people kerststal stond er naast, die was veel interessanter. Ik ga ook na sinterklaas versieren. Woensdag wel even naar intratuin voor vazen met zo'n gat onderin om het snoer doorheen te doen.
Wij zijn nog aan het twijfelen of we de boom zullen neerzetten, Sem is nu 16 maanden en vindt alles superinteressant, ik zie de boom nog wel omkieperen met hem in de buurt... Denk dat we alleen wat versiering ophangen en een mooi kerststuk kopen. Volgend jaar maar weer een boom!
Hier ook vanaf 6 december, maar wel hier en daar al wat kleine gezellig dingetjes. Hier komt de kerstboom hoog te staan. Onze kleintjes zijn ook van die nieuwschierige mannekes, dus we gaan de kat niet op het spek binden!! Haha
Hier begon manlief gisteren over de kerstversiering. Hij had zich al helemaal bedacht wat hij voor het raam ging maken. Vond het wel extra ammusant als Turk zijnde al zo bezig is met de versiering haha.
Als het aan mijn man lag, dan was het hele huis reeds ondergedompeld in de kerstsfeer Maar hij is dan ook een Brit. Naar aloude traditie doen we alles het weekend na Sinterklaas. En ja, we doen hier echt een heel weekend over. Binnen, buiten, elke kamer, meer dan 1 boom in huis, ... Afgewisseld met verse warme chocomelk met verse slagroom, pannekoeken en op zaterdagavond een feestmaal. Ben al volop bezig met de voorbereidingen...
Hier komt de boom een week na sinterklaas, vinden we vroeg genoeg. Wij hebben de boom nooit uit de kamer gehaald voor onze dochter, ze heeft er gewoon bij weg te blijven. Wel heb ik haar een mooie bal gekocht en die mocht ze in de boom hangen (met hulp) en daar was ze super trots op, iedereen moest het zien.