Op 3-12 is onze Kailynn om 3.17 uur geboren met een keizersnede. Ze lag in onvolkomen stuit en kon niet via de natuurlijke manier te wereld komen. Ze zou eigenlijk op 6-dec gehaald worden om 12.30 uur maar ze besloot zelf eerder te willen komen, want in de nacht van 3 dec. knapte mijn vliezen in bed en begonnen gelijk de heftige rug weeen, wij naar het ziekenhuis gebeld en toen daar naar toe en om 3.00 uur lag ik op de operatie kamer. Mijn man kon er gelukkig bij zijn. Kailynn woog bij de geboorte 2715 gram, wij wisten dat ze klein en niet zwaar zou zijn want ik had er al even (bijna 2 weken) voor in het ziekenhuis gelgegen (ik was net 3 dagen thuis) omdat de placenta niet goed werkte en het vruchtwater te weinig was. Na 1 1/2 was ze al veel afgevallen en woog ze nog maar 2495gram. De borstvoeding ging en gaat belabberd. Ik knapte snel op van de keizersnee. Na 4 dagen mochten kailynn en ik naar huis waar we nog 10 dagen kraamzorg hebben gehad. Kailynn weegt ondertussen 2860 gram na 16 dagen en we wachten met smart dat ze 3000 gram weegt zodat we naar buiten met haar kunnen. In het album en op haar eigen site staan verschillende foto's.
Gefeliciteerd met je dochter! Ik vraag me alleen af... warom moet je wachten tot ze 3 kg weegt om met haar naar buiten te gaan? Kaylee mocht naar huis toen ze 2100 gram woog, in januari, en wij mochten gewoon met haar wandelen hoor?
dat zei de verloskundige omdat ze de warmte dan nog slecht zou kunnen vasthouden, en kailynn is gauw overprikkeld.