Hoiiii, Op Dinsdag 10 Dec. is onze dochter geboren N.ina M.aleah Heel de middag al voorweeën gehad zonder werking. . Om 5u. in de nacht de verloskundige gebeld want harde buiken gingen ook niet weg het was gewoon erg zwaar. . Rond 7uur naar t zhuis gegaan en aan de ctg. Ze besloten mij maar te verlossen en me vliezen te breken met 22 minuten was ze er! Alleen maar persweeën gehad zo heftig heb ik t bij mijn oudste niet gehad 5uur lang duurde dat en persweeën waren ook te doen had maar heel ff t gevoel dat de pijn niet te houden was.. het is gewoon echt niet te vergelijken. Maargoed een stortbevalling gehad vond t heftiger dan de 5uur durige bevalling van me oudste meisje.. al was dit veel sneller. . Dagen lang nog naweeën gehad maar wel met resultaat dat me baarmoeder weer snel netjes op zn plaats zat. En kwa zwangerschappen.. deze was voor mij zwaarder zo zie je maar. . Maar alles voor je kindje!! Het is t dubbel en dwars waard. Ze is ondertussen al bijna 1 maandje maar wou toch nog graag mijn verhaal kwijt
Wat een onwijs mooi meisje! Gefeliciteerd! Hier ook ervaring met een stortbevalling maar gelukkig geen naweeen!
gefeliciteerd, en wat een mooi meisje zeg. Super schattig die haarband ook waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Die haarband had de fotograaf zelf.. Zelf heeft ons meisje ook veel haarbanden ik haal ze van de prenatal of zeeman of h&m eigenlijk overal en negens. . En er zijn ook leuke webshopjes waar soortgelijke worden verkocht Winkel voor luiertaarten, kraamkado, kraammand en babyhaarbandjes. heb er trouwens zelf ook goede ervaringen mee
Heb trouwens even gekeken maar kan de haarbandjes niet meer vinden. . Hierbij nog een geweldige site Roze baby haarbandjes 0 tot 16maanden | babyhaarbandjes Nog 1 gratis ook