hallo allemaal. wij zijn voor de tweede keer in blijde verwachting. nu van een jongetje. bij de eerste wisten we enit wat het ging worden en toen kregen we een dochter die we de naam JILDOU gegeven hebben. hier hebben wij niet bewust voor een friese naam gekozen, hoorden we achteraf pas dat het fries is. we vonden het gewoon mooi. nu krijgen wij een jongetje en nu zoeken we een naam die bij JILDOU past, wie heeft hier wat goede naamtips waar we misschien een selectie van kunnen maken, want we komen er echt niet uit. ikzelf (mama) zat zinds we slecht nieuws kregen bij de 20 week echo (onze zoon wordt geboren met een hartafwijking) aan de naam JESSE te denken maar dit wordt hem niet want dan begint mijn man en onze dochter allebei met een j en dan deze ook nog. dit vind ik niet leuk. wie o wie heeft naamideeen ? anita veenstra
http://home.planet.nl/~rinkjan/jongens.htm Op deze site allemaal friese jongensnamen, wellicht vind je daar een die mooi bij Jildou past. Wat ik er wel mooi bij vind passe is Rienk.
wat vinden jullie van Wesley vonden de naam erg mooi, is alleen niet fries, maar daar kiezen we ook neit bewust voor anita
Voor mij persoonlijk te engels, daar houd ik niet van. Dan zou ik eerder voor Wessel kiezen. Maar op zich kan het wel bij de naam Jildou.