Ow sorry ik vind hem wel vreselijk ordinair..de marina's die ik ken zijn van die gouden naamkettingen typjes.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Morena een aanduiding is en geen naam. Ik persoonlijk vind het een beetje vreemd om je kind 'donker' te noemen.
Wel mee eens, maar dan kun je je kind ook niet meer bianca witte, italiaans) of melanie zwarte, grieks) noemen..
Had op school een leraar grieks/latijn en die vertelde dat ie ooit twee meisjes in de klas had, een donker meisje genaamd bianca en een blond meisje met blauwe ogen die melanie heette.. En dat ie nog nooit zo hard had gelachen.. Maar goed dit is een beetje off-topic.. Ik vind marina een mooie naam, volgens mij is ie (deels) italiaans (liedje marina marina van rocco granata), hoor hem ook veel in slavische landen
Ik ken een Marina en zij is ook vreselijk ordinair. Dus ja, daarom associeer ik dat wel daarmee. Vind het geen mooie naam, maar goed.. Smaken verschillen! Onmogelijk dat iedereen dezelfde namen leuk vindt.
Ik ken iemand met de naam Marina en dat vind ik geen leuk persoon dus mijn associatie is verkeerd denk ik. Maar als je het een mooie naam vindt gewoon doen hoor!
Ik licht graag toe: voor mij is Marina 'haven' en verder een beetje volks (dat is niet hetzelfde als ordinair.. een beetje Rita, Keesie, Anita.. dat gevoel) Morena vind ik echt vreselijk.
Ik vind namen al snel ordinair, maar bij Marina heb ik dat juist totaal niet. Leuk! Morena zou ik dan inderdaad echt niet doen, vanwege de betekenis en omdat ik dat wel ordinair vind als naam.
In mijn oude straat vroeger woonde een meisje dat marina heette. Ze had ook een zusje Melina en Myrna. Hele leuke meisjes waren dat! Ik vind het een mooie naam
Ik vind het ook geen mooie naam. Ik ken iemand die zo heet en dat is echt een tokkie Maar als jullie het de naam vinden zou ik het gewoon doen!