Na een hoop getwijfel, gaan we toch niet meer voor deze naam. Dus opzoek naariets anders! Heel erg bedankt voor jullie meningen!
Het is niet mijn smaak, maar niet iedereen kan de naam leuk vinden. Het is geen ordinaire naam in mijn ogen hoor.
Ik vind Marina wel leuk voor een buitenlands kindje. Voor een 100% Nederlands kindje kreeg ik er inderdaad een beetje een ordinair beeld bij. Marin, zoals hierboven gezegd, vind ik een leuk alternatief!
Ik associeer ik hem helemaal niet met oridinair maar meer met zee en de marine. Vind het ook een naam voor de dochter van een visser ofzo
Dit dus, mijn oma heette Marina, mijn vader Marinus, beide ouderwets, maar Marin vind ik super! Ga ik onthouden mocht ik ooit nog eens een meisje krijgen.
Het is niet meteen ordinair maar snap wel waarom mensen dat vinden. De naam spreken ze vaak lang uit en klinkt meteen ordinair.
Ik heb een nicht die zo heet en die is trucker (een echt prototype manwijf). Verkeerde associatie dus
Ik moet meteen denken aan 'Marina Marina Marina.. Marina... Marinaa-demix! Dat zit hier speciaal in dit pakje... ' etc. Sorry, maar dan heb je zo'n associatie er mee... Ik ken verder niemand met die naam, dus ik vind het niet ordinair ofzo. Maar vooral grappig door die reclame...
Ik vind het best een mooie naam! (Maar het is dan ook wel mijn 2e naam). En ik ben niet ordinair hoor!
ik heb ook deze associatie, alleen niet omdat ik iemand ken met die naam. Maar ook als het echt jullie naam is, gewoon doen, je dochter bepaalt straks welke associatte mensen die haar kennen met deze naam hebben