Hoi, mijn buren hebben een kindje gekregen, 'evelien' wat vinden jullie van deze naam? Ik persoonlijk vind hem een beetje ouderwets,maar ben benieuwd naar jullie meningen, Liefs.
Leuk! Je hoort al die moderne namen zoveel, een doorsnee Nederlandse naam is veel leuker naar mijn mening. Ik vind hem overigens niet ouderwets hoor, meer tijdloos... Wij gaan ook voor een tijdloze naam
Ik vind dat je je kindje een naam moet geven, recht uit je hart! Niet afhankelijk of beïnvloed door eventuele reacties van anderen. Ik vind het een leuke naam en misschien korten ze het later wel af (de roepnaam) naar Evi, Eefje, Lien, .... maar waarom per sé een hele korte naam tegenwoordig?
Wel leuk eigenlijk.. En zeker origineel in deze tijd. Ze zal de enige in haar klas zijn op school. Beter dan al die amerikaanse meuknamen
Zo heet ik! Vind het een prima naam, maar omdat ik zelf zo heet vind ik het wel gek als een 'baby' ook zo heet.
Typisch zo'n leuke tijdloze naam. kon 100 jaar geleden en kan over 100 jaar. Veel beter dan al die moderne zogenaamd hippe namen.
Heel leuk idd! Mooi tijdloos ik hou dr van. Wij hebben met onze oudste schijnbaar een "hippe" naam hij heet J.ason maar dat was oa speciaal voor de betekenis "hij die geneest" + bijbels. Nu de jongste die wordt als "ouderwets" gezien namelijk B.enjamin nogmaals de betekenis vinden wij erg mooi namelijk "zoon van mijn rechterhand" in de bijbel is de rechterhand de hand van het geluk. Ook is hij de jongste zoon van J.acob en mijn man heet oa J.acob dus mooie dubbele betekenis.
Zo heet ik ook dus leuke naam en je hoort het nu niet zo vaak dus dat is ook wel leuk komt je niet met kindjes met allemaal dezelfde namen in de klas.