gezocht stoeltje aluminium met geweven kleur bedekking

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hoi! Ik heb net in de bieb heel leuke kinderstoeltjes gezien! Meteen gevraagd waar ze te koop waren natuurlijk, maar dat wist de mevrouw niet.

Het is een frame van 4 losse poten en dan de rugleuning, van aluminium. Zilverkleur dus.
    Dan is de rugleuning en het zitgedeelte van 1 deel, het ziet er uit als geweven. Met heel veel minivierkantjen gaatjes dus, als je heel goed kijkt.
    Materiaal van dat is plastic ofzo denk ik?

Ze waren er in veel kleuren als blauw, oranje, groen, roze...

Ik had natuurlijk geen fototoestel bij :).
    Nou, klein kansje dat iemand het zo herkent maar wie weet heb ik geluk!

O ja, het is bestemd voor 1-4 jarigen denk ik, aan de grootte te zien.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Bedoel je toevallig de kinderstoel van Nuna?

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
  4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
  5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, dan weet ik 't niet. Kan je niet van de week even teruggaan en een foto maken? ;)

6. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ja Linda, ga ik doen! Die van de Ikea is het trouwens niet, ik had het stoeltje ook nergens eerder gezien dus het is geen gangbaar model of merk.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    lijkt het op een soort tuinstoeltje? een jaar of 2 geleden nl in de zomer zijn die in de aanbieding geweest bij de Karwei toen. Ik heb er 2 in lichtblauw, maar ze waren er ook in roze en groen. Oranje weet ik niet.
    De van ons hebben alleen geen 4 losse poten, maar twee stel bogen waar dan meteen ook een armleunining is, een soort n vorm zeg maar.... De poten hier zijn wit.
    Ik heb ze in elk geval later niet meer gezien bij Karwei, wel vorig jaar in een campingwinkel en ook in Belgie bij de carrefour. Maar ik weet niet of je die ik heb bedoelt natuurlijk. Ze zijn wel superhandig....voor binnen en buiten.

Deel Deze Pagina