ideeen speelhuisje gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by miekie82, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Tijn krijgt van ons een heel leuk hout speelhuisje kado voor zijn verjaardag.
    Nu heeft mijn man hem vandaag in de beits gezet, en hij zet hem volgende week in elkaar.
    Nu lijkt mij het leuk om het huisje een beetje te "pimpen".
    Beetje stoer, leuk, vrolijk...Dat het gewoon een leuk speelhuisje wordt zeg maar!

Alleen, ik heb totaal geen inspiratie! Wie heeft er leuke ideeen?? Kan mij helpen met tips of sites waar ik leuke ideeen kan vinden??
    Kan wel iets zelf, maar wel met goede voorbeelden en niet te ingewikkelt. Maar kant en klaar kopen is natuurlijk makkelijker, hahaha maar niet te duur, huisje was al duur genoeg!

kus miek

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    leuk behang aan de binnenkant.
    weet niet wat je verder wilt? misschien een stoere werkbank met gereedschap enzo...

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Voor n jonge zou ik er een stoere vlag aan maken missien iets hoger op n paal. En staat t bij een zandbak oid? Dan is een soort van takel ding om zand te takelen ofzo er aan ook leuk.
    Wat dacht je van een "weer haantje" op het dak ofzo?
    En zn naam in leuke letters op of boven de deur.
    Misschien n stoeltje en tafeltje er in (tafel kan je aan de muur hangen)
    Parking voor zn loopauto/fiets/ding?
    Een plastic stuur ergens aan n muur binnen of buiten (slaat voor ons idee nergens op maar als je zo'n uk bent die nog overloopt van fantasie is het echt geweldig)
    Gordijnen die dicht en open kunnen maar op n veilige manier: Span 2 van die koorden voor valletjes boven en onder het raam. Maak 2 omslagen in het "gordijn" en schuif die over de koorden. Als je dan aan allebei de kanten 1 doet is het net echt ;)
    Vogelhuisje? euhm...
    heh krijg zin er zelf ook 1 te maken nu :)

oja...koop n setje van die simpele sleutels van difrax oid voor hem... Zn eigen huis...heeftie ook de sleutel nodig natuurlijk! :)
    En anders eens door de ikea zwalken op de kinder/speelgoed afdeling....of bij de spullen voor klimtoestellen in de bouwmarkt of t tuincentrum. Krijg ik altijd inspiratie van (en kriebelende handen :))

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Maak er een Piraten huisje van? Met een nep Papagaai een piratenvlag en een verrekijker en doe dan een zakdoek op zen hoofdje en dan is hij ook een piraat.... kijk in de winkel naar een leuk gordijntje en behang??

5. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Misschien kan je hier wat mee?

6. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    En dan gaat het gewoon om het idee he, niet om het huisje omhoog te zetten ;)

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    he meiden!
    Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
    Zitten erg leuke ideeen tussen!

Dat stuur vind ik een super idee, ga eens kijken of ik zoiets kan vinden!
    Piratenhuisje is ook erg leuk!

Zat ind zelf ook al te denken aan een tafeltje/stoeltje, is misschien ook een leuk kadotje om te vragen voor zijn verjaardag. Gewoon een plastic tuin stoeltje!

En waar ik vandaag ook aan dacht is een deurbel! Gewoon zo 1 van de gamma, maar dan het geluid weg laten! Gaat om het idee!

thx meiden, enne..nog meer ideeen?? altijd welkom!

kus miek

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Je kunt als deurbel ook een echte bel nemen, zo'n ouderwetse met een touwtje om de bel te laten rinkelen.

Heeft je zoontje misschien zelf nog ideeen over het huisje? Wat vindt hij stoer etc... :)

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    mijn zoontje weet niet dat hij een huisje krijgt en wordt 2, dus echt ideeen over het huisje...nee, dat heeft hij niet! hahahahahah

kus miek

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier ben ik nu ook mee bezig thuis :D
    Leuk om te lezen. Hier komt er een glijbaan uit ook. Ik wil wel zijn naam erop hebben maar omdat t ook een huisje is ben ik bang dat t dan een beetje een hondenhok gaat lijken :rolleyes:
    Binnen wordt zandbak en op de achterwand komt een schoolbord met krijtjes.
    Dat idee van t stuurtje dat ik hier las is echt super!!! Wil ik ook!!!! hahaha

11. Pris

Pris Fanatiek lid

oh de buitenkant wordt met grijstinten bij ons, dit zodat t wel een beetje in een strakke tuin past :oops: maar de binnenkant alle kleuren van de regenboog! :D

Share This Page