Oké ik heb nu een paar friendcodes via PB binnen, wie wil er nog meer mee doen met een Mario kart race?
Oh dat lijkt me wel leuk om een keertje te doen! Hoe werkt dat? En kan dat ook wel met een omgebouwde...?
Ja kan ook met een omgebouwde WII. Je moet dan wel de friendscode delen met de persoon waar je mee wil karten.
Je code kan je ook zien. als je je wii aan zet met mario kart erin. Dan kan je kiezen uit 4 velden. Bij mijn staat er ERWIN ( veld van mijn man) AMANDA ( veld van mij) en 2 lege. Ze zijn blauw. Daar staat het ook 12 cijvers heeft het....
Wil ook heel graag nu karten alleen mijn dochterje vraagd ff wat aan dacht en hier regend het dus kan ff niet naar buiten
Zullen we vanmiddag een tijd afspreken zodat we met ze alle kunnen karten ? Welke tijden kunnen jullie? Die kleine van mij slaapt rond een uurtje of 2/3 een uurtje ... Hebben jullie dan tijd en zin
Ik moet nog ff naar het dorp, als ik om die tijd m'n handen vrij heb kom ik wel ff, mijn man vind het ook super trouwens, dus die kan ook wel eens op mijn naam mee karten
Owh leuk wil ook wel mee doen! Heb nog nooit online gespeeld maar altijd leuk te proberen natuurlijk!
maar heb je dan ook internet aansluiting nodig toch is toch een aparte snoer dan die moet ik dna nog kopen
Wij hebben wireless op de WII zitten. En kan geen internet kabel in dus je moet echt wireless in huis hebben om dan online te kunnen spelen
ook voor dat spel mario kart dan en wat houdt dat dan in en ik ga zeker een keer mario kart kopen maar is moeilijk aan te komen nu