Pinnen jullie de meeste boodschappen of betaal je juist contant? In de winkels zijn ze niet zo blij als je contant betaalt en wordt het steeds meer gestimuleerd om ook kleine bedragen te pinnen. Toch vind ik het prettiger om contant te betalen omdat ik op die manier meer overzicht heb in wat ik eigenlijk uitgeef.
Ik heb zelfs geen geld voor een parkeermeter bij me. Het is echt een uitzondering om contant geld bij me te hebben. Ik pin alles tot het kleinste bedrag.
Ik ben ook echt een pinner. Parkeren kan hier niet met contant, en met pinnen heb ik ook gewoon overzicht hoor. Ik bewaar gewoon de kassabonnen.
Ik doe tegenwoordig een bedrag per maand pinnen en dat apart houden voor boodschappen en dat soort dingen, op die manier maak ik echt minder op! Eerst pinde ik ook voor van alles, en dan maak ik toch echt meer op, als het 'contant' uit mn portemonnee gaat heb ik toch beter overzicht in mn uitgaven heb ik het idee. Wat overigens niet wil zeggen dat ik altijd met dat vaste bedrag per maand rondkom hoor, soms moet ik ook gewoon nog bijpinnen of ga ik wel dingen pinnen. Maar ik probeer het toch tegenwoordig contact voor als ik bijv. even naar kruidvat moet. Als we tanken en de grote boodschappen dan pin ik die wel. (anders is al mn contante geld bijna meteen op haha)
Misschien dubbelop en ouderwets maar ik pin eerst en ga dan pas boodschappen halen. Ben zo 'bang' dat t pasje t niet doet of dat er niet genoeg op staat ofzo.. ach en zoveel moeite is het ook niet vind ik, om eerst wat te pinnen en zo heb ik idd meer overzicht in mijn uitgaven.
ik pin eigenlijk ook alles ik heb bijna nooit geld in de zak.ik heb wel een systheem uit gevonden zodat ik altijd weet hoeveel in in de week uit geef.
Op zich pin ik meestal. Maar wat ik wel apart vind is dat ze juist stimuleren om te pinnen, maar als je bij sommige winkels pint dat je dan extra moet betalen! Bij kleine winkels begrijp ik het nog enigzins. Alleen heb ik het ook wel eens gehad bij de shell toen ik een klein bedrag wilde pinnen. Belachelijk vind ik dat, zo'n groot bedrijf die daar ook nog eens geld voor wil hebben. En dan betaal je 25 cent extra terwijl het hen 6 cent kost ongeveer. Maar goed, over het algemeen dus pinnen!
Als je pint heb je juist op internet of op je afschrift een heel mooi overzicht van hetgeen je hebt uitgegeven toch? Heb altijd als ik ga pinnen en dan contant betaal die 70 ofzo na een week weg zijn en ik heb dan geen ideeeeee waarom! Pinnen dus.
pinnen! altijd en overal, idd met de parkeermeter wel eens lastig. wij hebben een speciale pinrekening, daar gaat wekelijks huishoudgeld naar toe en op is op (nou ja, op de gewone rekening niet) en zo houden wij onze uitgaven onder toezicht. juist zo wel, als ik contant betaal loop ik aan het einde van de week te denken 'wáár is het dan aan op gegaan?' en met pinnen kan ik dat online precies inzien ik geef contant geld juist veel te makkelijk uit.
Altijd pinnen. Komt zelden voor dat ik contant betaal. Ik vind het gewoon echt handig en ik kan precies kijken waar ik wat heb gehaald en waar men geld dus aan is opgegaan haha.
hier altijd contant. Van de grote boodschappen, tot de kleine dingen. Altijd pin ik 1 keer per week een bedrag, en hier moeten we dan alles van doen. Als er over is, pin ik de week erop minder.
Hier eigenlijk ook alles pinnen! Als ik de stad inga pin ik meestal wel vooraf een bedrag voor te eten en voor te betalen in de parkeergarage, verder eigenlijk nooit geld op zak! Vind het zelf ook prettiger, zo kan ik op internet precies zien waar het geld naartoe is gegaan!
Hier ook meestal pinnen, wel vervelend dat het hier nog niet overal kan bvb in de kleinere voedingszaken of apotheek of zo.
ik doe ook echt alles pinnen! en idd parkeergeld heb ik vaak niet haha of 50 cent voor een winkelkarretje , tegenwoordig maar wat los geld in de auto gelegt omdat ik bijna altijd alleen met me pinpas de deur uit ga
Ik pin ook altijd, heb bijna nooit contant geld bij me, ja precies ik erger me ook aan winkels waar ik niet kan pinnen.
Toen wij gingen trouwen hadden we de kaarten besteld bij een drukker. Ik ging de kaarten ophalen en toen ik moest afrekenen zei ik 'ja, ik wil graag even pinnen'... Kon dat daar niet! Of ik even ruim E 200 contant wilde betalen... Nee, dat had ik niet bij me. Of ik het dan even wilde gaan pinnen bij de Rabo die daar vlakbij zat, maar dat ging ook niet omdat de Rabo niet mijn bank is en ik die dag al bij andere banken gepind had en daar zat een max aan. Nou, bij hoge uitzondering wilden ze dan wel een factuur sturen, maar dat deden ze normaal alleen bij bedrijven. We moesten ze toen ook echt wel hebben, want door meerdere foutjes bij de drukker waren ze al 3 weken later dan gepland. Als je dus geld nodig hebt, dan weet je wat je moet overvallen Ik pin dus ook regelmatig!
ik heb een speciale rekening waar ik maandelijks mijn 'huishoudgeld' op zet. dat is alleen voor boodschappen en flutdingetjes. dus ik kan niet zomaar te veel uitgeven. maar ik vind het wel fijn om een klein bedrag contact bij me te hebben, al is het maar voor een ijsje ofzo. ik ben ooit een keer gerold dus heb nooit meer veel geld bij me. ik was alles kwijt ik heb ook mijn contante geld in een ander vakje van mijn tas dan mijn pasjes, die heb ik in een speciaal mapje achter twee ritsen