Ja het is idd zelda.... mannnen..... Kan lang duren denk ik tot hij stopt. Ik ga zo lekker op bed liggen
Ja als ik Zelda speel ben ik ook wel een paar uur zoet, maar die heb ik al zeker 1,5 jaar geleden al uitgespeeld. Ik heb zelfs een gouden ketting met de triforce er op (zie mijn album) hoezo Zelda-fan
Ik vind toads factory en coconutmall denk ik de leukste. De rainbow road lukt me echt niet zonder er minimaal 2 keer per rondje vanaf te vallen.
Iemand zin in een potje ? Ben vandaag kindloos dus kan wel ff .. Kyano is lekker aan het logeren bij zijn opa en oma
Ja van de Cube, heb ALLE Mariokarts tot nu toe gespeeld, vind het heel leuk dat het spookhuis van de SNES hier in zit, die is ook leuk, maar ik vind hem overdag soms wat moeilijk omdat ik hem niet goed zie. De leukste tracks zaten in de Cube-versie vind ik. Waluigi Stadium, Babypark, Daisy Cruiser. En op de DS-versie. DK-Pass, Frappe Snowland, Choco Mountain (origineel N64), Moo Moo Farm. Oh als iemand Mario Kart op de DS heeft, daar heb ik ook wel een Friendcode van
Heeeey Ik heb ook mario kart op de DS hihihih ( hoe bedoel je verslaafd ) maar weet me friend code niet, zal hem morgen eens opzoeken , moet ik ook mij Wifi weer eens opzoeken hahaha
Denk dat je er niet meer bent, ik ga nu wel op de WFC als je dan alsnog komt dan kan je op mijn klikken en dan kan je als het goed is gewoon Join aanklikken... wie weet tot zo
we lopen inderdaad langs elkaar heen hihhihi ... Ik zit nu ff lekker in de tuin van de zon te genieten miss vanavond maar dat ligt aan het weer
Ik denk niet dat ik dat ga redden (moet nog eten) maar ik kijk wel ff of er daarna nog iemand online is!