hahahah hier schijnt de zon en is enorm warm maar maak wel tijd voor een potje maar heb medelijden met me zit hier met een gebroken teen ik kom er aan
hihihih was wel weer leuk ... jullie hebben me laten winnen he ... hihihih ... ik ga weer snel de tuin in, damn het is niet uit te houden in huis pfff zoooo warm,... nou heb ik wel een goede reden om het badje op te zetten hihihi Tot snel
Zit je zo aan de bank gekluisterd? Ik moet zo eerst even naar de markt, maar ik denk dat Jaap wel wil als je er nog bent.
Ik had en heb zo pijn in mijn voet .. ik had het vanmiddag helemaal gehad ik lag met mijn been omhoog te hangen ik dacht '' kan net zo goed ff een potje doen '' hihihhihi Mijn vriend is nu aan het spelen ik weet niet of er iemand zin heeft om te spelen ? ik ga niet want ik ga naar bed, ik verrek van de pijn
Loeki had jij dat net ook, wij waren op een gegeven moment ook bezig met die race waar jullie in zaten, toen ik op iemand een rood schildje schoot raakte hij deze niet . deze persoon had niet zelf een bananen schil of iets anders achter zich hangen dus het moest hem raken... Gebeurde dus niet .. Later viel deze jong in het water en ineens stond hij weer voor me, net alsof hij niet in het water was geweest ... Hebben jullie dit al eerder gezien ? .. werd er ook telkens af gegooid ( internet )
haha dit spel heb ik net ff online gedaan nou verder dan een 6de plaats kom ik niet het stuur doet het te goed haha