Mario kart Wii

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik zal hem als ik weer aan de Wii ben hem voor je opzoeken
    Ik wii eigenlijk nooit maar had vandaag pokemon gekocht nou wat een bagger spel dus toen maar weer ff mario kart aangeraakt en heb weer gelachen ben beneiuwd als je 5000 op zijn of je dan in de min komt hahaa.

Ik ga morgen btw pokemon ruilen voor mario paper of mario galaxy

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Chantal, ik heb jouw wel met 4 schilden beschoten en geen eentje raakte jouw :( zal wel in de verbinding liggen, wel leuk zo'n Worldwide race met jullie er bij ;)

Melanina ik wil je friendcode ook wel graag hebben, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Snap dr echt niets van :( ... ik schieten naar iedereen en niets werd geraakt hahahah grappig ... Zpu het niet komen omdat ik alles al heb uitgespeeld ?

Maar die World Race is inderdaad leuk ja maar soms zie ik wel eens dat jullie online zijn en dan wil ik zeg maar ook mee doen maar dat gaat dan niet dan kan ik niet Join Friend kiezen ...

Maar goed we moeten binnenkort maar met Melanina een potje doen :D ... Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kon vanmiddag ook niet in jullie race meedoen, mogelijk om dat er dan al 12 deelnemers in die poule zitten, dan kun je er pas bij als anderen afvallen.

Friends --> Friends Roster --> Selecteer je friend --> Joint in race (of zo)

Voor degene die niet weten waar we het over hebben ;) Ook kun je zelf aan een Worldwide of Continental race meedoen en dan komen er vanzelf wel friends bij, heel erg leuk (eigenlijk leuker dan alleen tegen bekenden ;) ) We gaan ze allemaal inmaken Chantal, zeker die heel Vervelende Donkey Kong van vanmiddag :) die zat me toch een partij te pesten zeg niet normaal.

Welke tracks binnen Mario Kart Wii vinden jullie het leukst en welke kun je beslist niet? Ik ben echt super slecht in de Grumble Vulcano, Moonlight Highway en Rainbow Road (eigenlijk ieder veld waar ik van de track af kan donderen.

5. chantal1984

We gaan ze zeker verslaan :D .. hihihhi

De irritantste vind ik Dry Dry Ruins, en ik vond eerst altijd Rainbow Road verschrikkelijk maar die vind ik steeds leuker worden, de leukste vind ik Moonvieuw Highway .. hihih daar word mijn vriend altijd Psycho omdat hij altijd overreden word door auto's hahaha :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach, ik vind Dry Dry Ruins juist zo leuk, Ja die Highway die kan ik net zo goed overslaan, de laatste keren dat ik hem reed werd is steeds laatste en 1 keer toevallig 2e, maar dat is echt een toevalstreffer. Gister in een online match hadden we 6 races gedaan en 3x die stomme Highway, toen ben ik er mee gestopt, we zaten in een poule die daar blijkbaar erg goed in was en die ook erg graag speelde, dus dan komt hij steeds weer en kost het je enorm veel punten. Ik vind verliezen niet zo erg, maar om 3x achter elkaar laatste te worden is ook niet leuk. Zelfde geldt voor de Grumble Vulcano, die vind ik zwaar irri.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ach mijn favo is die mijn haha lekker naar beneden donderen zou er bijna hoogtevrees van krijgen hahah
    Net weer gespeelt en heb een goude stuur
    Weet een van jullie toevallig hoe ik me gamecube control aan de praat krijg?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gewoon er in prikken en op A drukken dacht ik.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Iemand online? Melanina ik moet jouw nog ff toevoegen, die ik zo ook ff.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben of vanaaf ff online of morgen want heb me nichtje te logeren en dat is natuurlijk ook erg gezellig

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik race online.

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik zal er morgen wel ff zijn
    zal hier kijken of jullie er ook zijn
    En joepie ik ga vooruit vandaag 2 keer 3de en 1 keer 2de geworden dus weer punten gekregen die weer snel weg zullen gaan. Hahaha

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik win soms iets en als ik dat 1x verlies doe ik het ook gelijk goed en ben ik alles weer kwijt.

14. chantal1984

Zijn jullie nog online ?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ga je ff opzoeken

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kan je niet vinden

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb jullie beide toegevoegt, wanner zijn jullie er meestal?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Meestal 's avonds, maar vandaag geen tijd (zie mijn onderschrift)

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    logisch haha met zon kleintje in de fam word het al snel lekker druk
    Ik zat ook bij me zusje hoor toen ze net bevallen was.
    Had zelf 1 week vrij gevraagt van me werk en gezegt zodra er een bevalling op treed kom ik niet
    savonds braken dr vliezen en smorgens belde ik op zo me week gaat nu in hahaha

Dus snap dat je geen tijd hebt om te wii-en en geeft mij extra wat oefentijd hahaha

20. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Melanina, wil je mij jou friends-code ook sturen? Dan PB ik die van mij ook even naar jou.

Liefs,
    Wup

Deel Deze Pagina