chantal jij moet mij nog toevoegen @ wup zal hem ff zoeken weer staat nml in een schriftje of loekie moet hem ff naar je pm-en via kopieren en plakken
Iemand Zin in een potje ? kheb een kamer geopend .. Het is zooooo snert weer, kan niet eens naar buiten
volgens mij is er niemand, ik ga wel ff een potje World wide spelen, maar als het goed is dan kunnen jullie ook mee doen ,... dus wie weet tot straks
Geen tijd meiden, sorry, de kleine wereld burger vraagt mijn aandacht en omdat mijn zusje bij ons in de straat woont heb ik het giga druk met familie en vrienden die ff blijven plakken en overnachten en eten en zo. Ben al blij als ik aan mijn huishouden toe kom. In het weekend heb ik denk ik wel meer tijd.
zijn er vanaf misschien meiden die zin hebben om een potje te racen ? Heb net de achtertuin oerwoud vrij gemaakt en met een ikea schaar 2 bomen gesnoeid dus ben toe aan wat ontspanning Zo eerst ff boodschappen doen dan een warm bad nemen en dan lekker in me kloffie racen.
Zijn er al meiden op en klaar voor een race ? Ben namelijk al een tijdje wakker en heb na een druk weekend werken zin in ontspanning ... Ik w8 nog wel ff met een kamer openen tot ik hier iemand zie ...
Heb ik eindleijk weer eens tijd, Slecht weer buiten, Dochtertje vermaakt zich zelf... Zijn de batarijen leeg van die controls
Staan ze op de lader... Weet niet hoe lang het duurd voor dat ze vol zijn. Maar vanmiddag krijgen wij visite.
dat is wel jammer, ik ga nu iig ff een potje doen, Wij moeten vanmiddag ook weg ( geeeeeen zin in ) Fijne dag
Popje kan je je fc ook even geven dan kan ik je toevoegen? En zijn er meiden die om 11 uur een potje willen doen groetjes
geeft niet doe maar gewoon een keerje pbn als je controlers weer batterijen hebben ik kan die van mij ook nu niet geven want ken hem niet uit me hoofd en de wii staat boven in de slaapkamer