net ff potje continetal gedaan maar er waren weinig mensen dus dat is niet leuk mijn fc is : 5069 4151 5801 voor degene die mij nog moeten toevoegen pb me als je me toegevoegd hebt met jou fc kunnen we een keer met zijn allen racen lijkt me wel grappig om te doen
Ik was er gister nog van 22.30 tot 23.15 uur, maar er was niemand van jullie online. Laatste dag vakantie voor mijn man, dus weet niet of ik nog online kom vandaag, maar ik ga gewoon continental racen, dus ik zie wel of er iemand komt.
haha ja heb me stuur aan de wilgen gehangen en ouderwets met de gc controler gespeelt haha alleen nog steeds staat alles en iedereen in de weg
Hahaha, ik kan ook niet met dat stomme stuur spelen hoor, ik speel met de Wiimote en Jaap met de GC-controller
OK ik had toen ik net me wii op ging nog maar 1 goedgekeurd vriendje en dat was loekie Dus ik weet niet waneer je me toegevoegt hebt jou fc begint toch met 5026 en eindigt op 3844
hahaah nee joh komt goed ... mijn fc is : 5026-4564-3844 maar als het goed is heb je die al want je staat bij mij al als geaccepteerd vriendje dus dan denk ik dat het bij jou ook zo moet staan... anders hoor ik je wel
ik kom weer, mijn ventje liet een poepie en heel zijn luier zat vol.... stinken... niet normaal meer hahahah .. maar goed ben dr weer klaar voor, jij bent goed trouwens
sorry was weer druk op het forum bezig hahaa en goed valt best mee meer geluk hebben haha knal nog steeds tegen alles aan Ik ga eerst ff wat drinken miss om 8 uur weer een potje ok
Is er zo nog iemand? Ik denk dat Annika rond 20 uur wel op bed gaat, dan willen wij ook mee doen. Willen jullie Jaap ok toevoegen, dan kan hij ook puntjes verzamelen? Je kunt speciaal dingen onlocken door Friend-races, dus hij wil ook een keer racen.