Hij won wel het een-na-laatste potje, dus wij dachten dat jullie toen gewissed hadden omdat jij ALTIJD wint. Daarom vind ik die andere cups ook euker eigenlijk, dan kan iemand die nog niet zo ged is toch punten krijgen al wordt je bijna laatste. en moet de beste echt nummer 1 worden om geen punten te verliezen.
hihihi nee echt niet gewisseld, mijn vriend kan het zo niet hebben dat ik de beste ben (tussen hem en mij ) haha geweldig
Mijn vriend is sago, die vond het in het begin al irritant dat hij van ons ( alleen de dames ) verloor, en kan het nu ook al niet hebben dat ik THE BEST ben hahahah geweldig die mannen ... Succes met continental
Als het me lukt en ik het niet vergeet dan ben ik vanavond aanwezig ... zonder man YEEEEEEEEEEEEE ( is lekker aan het werk )..
Ach, maar hij doet zo leuk mee Hier denk ik geen deelname, maar ik sluit niets uit ik moet vanavond weg en ik weet niet hoe laat ik thuis ben. Ik zou nu wel ff kunnen. Iemand zin? dochterlief slaapt ff en boodschappen zijn ook gedaan.
Ik vind juist Rainbow Road steeds leuker worden hihihihi... ik heb nou een beetje door hoe die moet ... Ik ga nu ff snel een potje worldwide doen.. ben een beetje melig