vanavond misschien. Nu druk bezig met eten klaar maken. zo eten en dan mijn moppie naar bed brengen.... Drukke tijd nu
haha ik heb het spel helaas niet anders had ik wel tijd gehad maar ik denk dat ik het zo te horen ook maar snel moet kopen
Ik kan niet, moet nu snel naar mijn spinningles. Ik zal je straks ff mijn friendcode PBen, als je jouw code vast stuurt kan ik je straks toevoegen.
Was leuk Stef, je raced zeker niet slecht, jammer dat de verbinding weg viel, je had Bowsers Castle zeker van me kunnen winnen, daar ben ik zo slecht in.
ey, Nou ik kon ff niet spelen kleine had krampjes dus moest hem ff snel pakken. Maar spel gooide me eruit dus vandaar! Wel super leuk zo hoor.. nog nooit zo gedaan. Jaap is je man of niet? Die deed het ook goed!
Ja dat is idd mijn man, we kunnen echt met een grote groep online spelen hoor, leuk hè. Ik ga nu douchen, want ik zit nog in mijn spinningoutfit. Morgenochtend kan ik misschien nog ff online zijn, dan gaan we een weekje op vakentie, maar jullie vermaken je vast ook wel zonder mij. Morgenochtend 10.30 uur? Dan ligt Annika wel te slapen denk ik.
Ehm dat word hem jammer genoeg niet helemaal. We gaan morgen even naar de camping toe. In ieder geval fijne vakantie jij dan.. volgende week ben ik voor 3 weken weg dus voordat we weer kunnen moeten we nog ff wachten
Fijne vakantie, als er iemand anders wil, ik kom om 10.30 uur wel ff spieken of er nog iemand online is. Ga nu afsluiten, fijne avond allemaal.
niemand Ik haat deze verslaving hahaha zou wel uuuuuuren kunnen spelen, wie heeft dit uitgevonden, kan ik ff een klacht indienen hahahaha
Nou misschien kan ik me vriend nog wel ff porren voor je om te spelen Die zit nu ookal de hele avond te spelen terwijl ik op de laptop babyboom zit te kijken
Was weer leuk ... ik probeer morgen er ook te zijn om te racen miss tot dan... ik wens jullie alle een fijne nacht rust...