moet je trouwens betalen voor het spelen online op de nintendo Wii : zelf hebben wij ook mario kart en het lijkt me erg leuk om online te spelen
hmm kan ook je friendscode gewoon hier neer zetten op zich.. . heb ze zelf op mijn website ook staan van andere spelletjes maarja.. nu eerst hardlopen mario kart komt later wel weer
Nee je hoeft niet te betalen voor Wii mario kart ... Je moet alleen wel Wireles internet hebben ( volgens mij )
Kom maar op, maar dan kan ik niet tot 10.30 uur spelen hoor, we moeten om 11.30 uur naar mijn schoonouders en ik moet ook nog het een en ander inpakken en boodschappen doen Ff mijn man er bij roepen.
Was fun, maar er was iets niet in orde met de verbinding denk ik, jullie waren steeds verdwenen en de stand aan het eind was steeds anders dan dat we over de finish kwamen. Hadden jullie dat ook (was wel in jullie voordeel)
Ja bij Shy Guy Beach finischeten we beide keren als eerste en tweede en in het overzicht waren jullie dan ineesn de winnaars. Nou het de Wii al gelijk last met verbinden bij ons, dus het zal wel hier gelegen hebben.
Is er nog iemand die wel om 10.30 uur online is, anders ga ik iets anders doen. Heb een beetje haast, maar beloofd is beloofd. Ik denk dat hij ongeveer 50 euro kost incl stuur. Kapotte ejectknop, dat is balen.
okee want op marktplaats woredn ze voor 60 eruro aangeboden dan kan ik het net zo goed nieuw kopen... alleen omdat ze slecht leverbaar zijn zijn ze duurder maar maakt niet uit ik heb alle tijd bedankt
ja op marktplaats wordt er eccht veel voor geboden dat doe ik echt niet hoor ik moet geduld hebben wel jammer hoor en in de winkel is die 50 euro