* Marisha in de MMM*

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marisha, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    He Marisha, ik kon het even niet meer bijbenen
    met het reageren op iedereen maar probeer het nu weer
    goed te maken.
    Het is zo herkenbaar hoe jij je voelt!.
    Dat vrolijke is maar vlinterdun he :(:
    Er hoeft maar iets te gebeuren en het verdriet komt bovenborrelen.
    Ik ben ook niet meer zo stabiel terwijl ik het toonbeeld van stabiliteit
    was. Ik heb ook zo'n beeld in mijn hoofd gehad. Op mijn 40e zou ik
    zwanger. dat is nu 41 geworden en ik hoop echt dat ik dat niet hoef
    bij te stellen. Hou vol Marisha en blijf aan jezelf denken. Neem op tijd
    rust en ontspanning zodat je het nog een beetje volhoud.
    Ik hoop dat je binnenkort in de kerststemming :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Zo fijn dat ik hier altijd op begrip en een lief woord kan rekenen! Jullie zijn echt schatten en jullie zullen allemaal in mijn gedachten zijn met oudejaar als we onze wensen weer vorm geven :)

Het gaat ondertussen toch wel weer een beetje beter met me... nog steeds in een dip maar voel me toch weer iets sterker. Bedacht me ook gisteren weer dat we in februari sowieso onze adoptiepapieren in orde brengen en de procedures in gang laten zetten dus het nieuwe jaar brengt ook positief nieuws! :D

Ik heb hier op de site ook heel veel gelezen over accupuntuur en heb zitten denken om hier ook mee te beginnen. Ik voel dat ik het emotioneel steeds moeilijker krijg en aangezien ik op het werk een heel gejaagd leven heb met enorme stresspieken (maar ja, een mens moet werken en heeft geld nodig dus veranderen kan niet) hoop ik dat zoiets me zou kunnen helpen van terug de rust te vinden vanbinnen en terug wat sterker te worden... heb op het internet al drie mensen gevonden die accupuntuur geven bij ons in de gemeente dus het is alleen nog kwestie van tijd vinden om te bellen (want aan de telefoon op het werk de reden gaan uitleggen lijkt me wat moeilijk ;)).

Een prettige dag nog meiden!

Liefs,
    Marisha

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Gelukkig een beetje positief nieuws, het gaat weer wat beter met je, volgend jaar adoptiepapieren in orde, 1e stap voor accupunctuur, dit jaar nog een kans,... :D
    Dat kan niet anders dan goedkomen ;) :thumup:

ps: bedankt nog voor je pb. Heeft me enorm goed gedaan ;)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Fijn om te horen dat het al wat beter met je gaat.

Het is zeker goed nieuws dat je volgend jaar, wat klinkt dat ver weg zeg ;) uhhh over 2 maanden :) dat klinkt beter he :) begint met de adoptiepapieren en dat de pocedure in gang word gezet.

Ik wens je heel veel geluk toe in het nieuwe jaar.

Liefs wolly :)

5. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Adoptie :) :D
    Accupunctuur :)
    positieve dingen allemaal
    Dat 2008 maar een heel mooi jaar mag worden
    en gelukkig voel je je wat beter :D
    Groetjes Scat ;) ;)

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Morgen alweer de 1e FM voor onze derde IUI! Hoop dat de gyns deze keer eens wat minder negatief zijn en dat deze poging eens lukt!

Ga morgen ook meteen vragen naar een datum voor ons tussentijds vervolggesprek en ook eens vragen naar de wachtlijst voor IVF (en zien of we daar automatisch op staan)... je weet immers maar nooit en heb geen zin meer om te wachten :D

Wordt weer een spannende week dus! Deze week eerst nog hard werken en dan volgende week 2 weken verlof :D

Gr,
    Marisha

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik hoop dat het nu allemaal naar wens zal verlopen Marisha. Zou wel super zijn toch?

Heerlijk dat je vakantie hebt bijna. Ik zag al dat je naar Parijs gaat. Wat een heerlijke stad is dat toch. We zijn er inmiddels ook al een paar keer geweest, en het blijft leuk. Heel veel plezier alvast.

Groetjes,
    Elvira

8. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Morgen de eerste FM :)
    Ik duim dat het er goed uitziet :D
    Groetjes Scat ;) ;)

9. wolly

wolly Niet meer actief

Heel veel succes morgen.

Ik duim voor een mooi ei.

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Thanks meiden!

Deze keer zal ik na IUI wel 2 weken verlof hebben tijdens de wachtweken dus aan de stress van het werk zal het deze keer dan toch niet liggen!

@ Elvira, hoop dat Parijs in de kerstperiode ook zo mooi is! Al zal ik natuurlijk niet zoveel van Parijs zien aangezien we daar gewoon gaan om Kerst te vieren bij mijn zusje! Ik zou graag volgend jaar rond kerst eens naar Wenen... naar het schijnt is dat echt prachtig :D

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja Wenen is fantastisch Marisha. Ik ben daar ook al een paar keer geweest. Ech super, leuke kerstmarkten, super sfeer en bovenal echt een prachtige stad.

Ik heb bijna 7 jaar in de reiswereld gewerkt, en ben eigenlijk overal wel geweest.

Groetjes,
    Elvira

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Die kerstsfeer vind ik altijd super op zo'n kerstmarkt! Mijn collega is net terug van een weekendje wenen en naar het schijn was het echt super... met veel sneeuw en lichtjes en paarden en karren en kerstbomen enz... wou dat ik mee in hun valies was gekropen :D

Ik vind kerst de mooiste periode van het jaar!

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Hier zijn we deze morgen op 1e FM geweest. De wachtzaal (is altijd een ochtendsessie bij ons waar iedereen op hetzelfde moment komt en dan een voor een bij de gyn of verpleegster moet komen) zat deze morgen bijna geen kat... geloof dat er maar een stuk of 4 voor echo kwamen en een stuk of 10 voor bloed terwijl anders de wachtzaal altijd vol zit... je merkte echt dat ze bijna op verlof gaan . In het begin deed de gyn een beetje negatief precies of we het niet meer zouden halen deze week (vrijdag is laatste inseminatie, vanaf zaterdag is lab dicht) terwijl ik tot nu toe altijd op dag 14 of 15 inseminatie heb wat dus donderdag of vrijdag zou zijn dus het zou moeten gaan. Gelukkig zag ze bij de echo dat mijn ei bijna 18mm was en ik dus donderdag of vrijdag sowieso mijn IUI zal krijgen. Deze namiddag bellen voor resultaten bloed en dan ofwel morgen nog eens op echo ofwel meteen vanavond al pregynl.

Heb meteen ook gevraagd aan de gyn of ik het evaluatiegesprek al mocht vastleggen (na 3 pogingen moeten we eerst terug met onze eigen gyn een gesprek hebben om het stappenplan te herevalueren... nog 3 pogingen doen met of zonder hormonen, meteen overschakelen op IVF etc) aangezien volgens haar de hele maand januari al vol zat zei ze dat het best was dat ik mss toch al een afspraak maakte . Ik heb daarstraks dan ook meteen gebeld maar kon pas op 25/01 een afspraak krijgen dus ik moet volgende maand een ronde rust nemen! Mss wel goed om eens een rustmaandje te nemen maar langs de andere kant wil ik gewoon blijven door gaan tot we eindelijk resultaat hebben!

Ik heb meteen ook even gevraagd waarom ze altijd zo negatief zijn met de inseminaties waarop de gyn me antwoorde dat ze niet negatief waren maar alleen realistisch en dat ze geen IUI zouden doen als ze er niet in geloofden maar dat we wel moesten beseffen dat de kans nog steeds maar 15% was maar dat dit wel hoger was dan moesten we zelf blijven proberen.

Ben benieuwd deze namiddag maar ik ga ervan uit dat ik nog niet piek en ik morgen op echo mag en dan donderdag of vrijdag inseminatie heb!

Liefs,
    Marisha

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dan ga ik alvast voor je duimen meid! Veel succes donderdag of vrijdag!

15. wolly

wolly Niet meer actief

Wat supper zeg van je mooie ei ;)

Heel veel succes donderdag of vrijdag, dan lukt het toch mooi voor de sluiting.

Ik duim voor je!

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey marisha..

Heerlijk he? Zo'n baaldagje! Dat gaan wij echt vaker doen, is goed bevallen!

Je loopt jezelf zo snel voorbij in deze periode. Je voelt je rot, moet dat toch even inslikken om andermans feestdagen niet te verpesten en ook wil je zelf ook wel plezier hebben die dagen. Daarna zal het wel weer des te zwaarder worden als het er allemaal weer uitkomt.

Ik lees dat je donderdag of vrijdag een IUI hebt! SPANNEND. Zou wel een heel mooi kadootje zijn voor het einde van 2007 als het lukt he?

Ik duim voor je en hoop dat alles goed zal gaan.. loop jezelf niet voorbij he?

xxx Jootje

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wordt het toch nog even spannend.
    Ik duim voor je :thumup: :thumup: :thumup:
    en ik lees nog even wanneer het precis gaat gebeuren.
    Donderdag of Vrijdag ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lief van jullie meiden!

Vanmorgen zoals afgesproken weer op FM geweest... ei zit klaar zoals het hoort dus vanaaf pregnyl en dan morgen of vrijdag IUI (dat weet ik deze namiddag).

Had vandaag gelukkig mijn eigen gyn en heb met haar even gesproken over de andere gyns en hoe negatief ze altijd zijn bij de inseminaties waarop ze tegen mij zei dat ze zich niet konden uitspreken over de kwaliteit van het staal want volgens haar krijgen ze alleen te horen of er voldoende zaadjes overbleven voor IUI want als dat niet zo is doen ze geen IUI of moet je een nieuw staal geven dus volgens mijn gyn kunnen ze alleen commentaar geven op het aantal zaadjes dat na bewerking wordt ingespoten (maar dat moet nog altijd voldoende geweest zijn want anders doen ze niets) dus ik ben toch weer een beetje gerustgesteld.

Op 25/12 hebben we met haar ook ons tussentijds evaluatiegesprek en dan zullen we zien hoe het verder gaat zei ze... als het nodig was konden we meteen overschakelen op IVF en zouden we nieuwe instructies krijgen (planning etc).

Gr,
    Marisha

19. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Spannend allemaal hoor Marisha!

ik hoop dat de IUI deze keer gewoon raak is.

succes met de inseminatie morgen of vrijdag en dat er dan mooi als kerstkindje in de maak is

groetjes,
    charlie

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Dank je Charlie! Bij jullie was het ook terug raak las ik! Gefeliciteerd nog eens! Hoop dat ik je snel mag volgen ;)

Ik denk dat ik van geluk mag spreken dat ze bij ons sowieso bloed nemen bij een echo om te zien of je piekt. Tot nu toe steeds al gehad dat ik bij de echo met een ei van 19 à 20 mm al piek en ik de dag erna al IUI krijg! Vanaaf dus gewoon pregnyl ter ondersteuning en morgenmiddag IUI! Dan nog 1 dagje werken en dan twee hele weken verlof :D

Deel Deze Pagina